Πριν από λίγα μόλις χρόνια, σε συνάντηση της τότε ηγεσίας με τους υπηρετούντες
στο αμφιθέατρο των ΜΑΤ στην Καισαριανή, ακούστηκε πως αποτελεί στόχο και έργο ζωής, ο εκσυγχρονισμός των κινητών φέρετρων με τα οποία μετακινείται το προσωπικό.
Μάλιστα, δόθηκε με κάθε ειλικρίνεια η εξήγηση του πόσο δύσκολο είναι να εξασφαλιστούν οικονομικοί πόροι, πέραν των αναλώσιμων, για μια υπηρεσία που υπηρετεί κι αποτελεί συνώνυμο της σκληρής καταστολής, ανεξάρτητα από το γεγονός πως αποτελεί μια από τις βασικότερες καρδιές του κράτους. Έναν αληθινό πυλώνα.
Η εισαγωγή θεωρείται απαραίτητη, καθώς κάπως έτσι απεικονίζεται η προσπάθεια που καταβλήθηκε για να υλοποιηθεί ο στόχος. Και ο στόχος υλοποιείται με την πλήρη εκ βάθρων ανακατασκευή σε πρώτο χρόνο 40 λεωφορείων των ΜΑΤ και με πιστώσεις που όπως λέγεται έχουν εξασφαλιστεί, άλλων 30 στον χρόνο που ακολουθεί.
Και τί σημαίνει ολική ανακατασκευή; Ξήλωμα των πάντων. Από μηχανολογικά μέρη μέχρι και τα αισθητικά. Πάνω στο σκελετό του αμαξώματος, θα επανατοποθετηθούν και θα συναρμολογηθούν τα πάντα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν καθοριστεί από ομάδα αξιωματικών της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Σημειώνεται πως θα πρόκειται για ανανέωση 20ετίας, καθώς από το 2000 και το 2003 έχει να γίνει προμήθεια οχημάτων για τις μεταφορές των ΜΑΤ, συνολικού κόστους άνω των 2.000.000 ευρώ.
του Γιώργου Καραϊβάζ
11 Σχόλια
Κάποτε υπήρχαν τα αθάνατα HINO και είχαν φάει το σπρώξιμο της ζωής τους καθημερινά από όλη την διμοιρία για να ξεκινήσουν . Εκεί οδηγούμαστε και πάλι.