Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

ΠΟΕΣ: Το "Νέο μισθολογίο" των ΕΔ που δεν ανακοινώθηκε και η προσπάθεια παραπλάνησης


Η ΠΟΕΣ σχολιάζει λεπτομερώς τις εξαγγελίες για τις ανακοινώσεις για το νέο μισθολόγιο μιας και η παρουσίασή του παραπέμφθηκε για τις καλένδες, καθώς και τις υποτιθέμενες αυξήσεις, αποκαθιστώντας την πραγματικότητα. Σύμφωνα και με τις διαβεβαιώσεις του ίδιου του ΥΕΘΑ, πλέον είναι ξεκάθαρο ότι οι ΕΔ έχουν μπει σε μια φάση οικονομικής εσωστρέφειας όπου θα αυτοχρηματοδοτούν τις ανάγκες τους. Σε αυτό το πλαίσιο κατέστη σαφές ότι δίχως μαζικές εκκαθαρίσεις δεν θα μπορούσαν να γίνουν αναπροσαρμογές και όχι αυξήσεις, κατά την ΠΟΕΣ που χαρακτηρίζει τα παραδείγματα που χρησιμοποιήθηκαν ως απολύτως στοχευμένα και παραπλανητικά.

Κατ΄αρχάς, όπως επισημαίνει στο έγγραφό της, οι βαθμοί φτάνουν ως τον Αντισυνταγματάρχη, οι βαθμοί Αξιωματικών αφορούν μόνο τους αποφοίτους ΑΣΕΙ, για τους Υπαξιωματικούς η εξέλιξη φτάνει μόνο ως τον Ανθυπασπιστή και μάλιστα στα 19 έτη για να αποκρυφθεί το Σώμα Υπαξιωματικών, ενώ αποκρύπτεται η εφεξής εξέλιξη των ΕΠΟΠ, η οποία απλώς αφήνεται να εννοηθεί προκειμένου να αποφευχθούν άλλα δυσάρεστα ερωτήματα. Οι Αξιωματικοί ΑΣΣΥ και τα στελέχη προέλευσης ΕΜΘ, όπως και οι νυν ΕΠΟΠ δεν αναφέρονται καν, σα να μην υπάρχουν.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την ΠΟΕΣ προκύπτουν σοβαρότατες ενδείξεις που υποδεικνύουν το διαχωρισμό της χρονοωρίμανσης από το μισθολόγιο προκειμένου να σταματήσουν και οι βαθμολογικές προαγωγές, γεγονός που μπορεί να γίνει μόνο με μετατροπή της σε επίδομα, ανεξάρτητο από το μισθολόγιο. Η ΠΟΕΣ συμπεραίνει ότι πιθανώς γι'αυτό δεν αναφέρθηκε ούτε ένα ξεκάθαρο παράδειγμα για την περίπτωση, αφού σε αντίθετη περίπτωση θα γινόταν σαφές το εύρος των μειώσεων που θα υποστούν οι στρατιωτικοί, όπως αντίστοιχα αποκρύφθηκαν οι μειώσεις που θα υποστούν οι Υπαξιωματικοί από την απώλεια 5 έως 6 βαθμών του Σώματος Υπαξιωματικών και οι ΕΠΟΠ της "νεας" σταδιοδρομίας τους. Συμπληρώνει δε, ότι με μια τέτοια ενέργεια εκτός από την περαιτέρω μείωση του μισθολογικού κόστους θα υπάρξει σε δεύτερο χρόνο μείωση στα εφάπαξ και τη σύνταξης.

Η ΠΟΕΣ καταλήγει δε, ότι ακόμα και οι "αυξήσεις" που παρουσιάστηκαν με διάφορα τεχνάσματα που να φαίνονται πολύ μεγαλύτερες, ενώ στην πραγματικότητα θα κυμανθούν κλιμακωτά από  5 έως 14% μικτά (για βαθμούς από ΕΠΟΠ έως Αντισυνταγματάρχη), ενώ θεωρείται βέβαιο ότι δεν θα φτάσουν ποτέ στις τσέπες των στελεχών, όπως αποδείχτηκε πρόσφατα και από τις εκκαθαρίσεις που έλαβαν τα στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού. Εν ολίγοις, άνθρακες ο θησαυρός για μια ακόμα φορά.


Το έγγραφο της ΠΟΕΣ:


ΘΕΜΑ:   Οικονομικά (Νέο Μισθολόγιο)

ΣΧΕΤ.:   α.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 1551/2022 έγγραφό μας

              β.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 1532/2022 έγγραφό μας

              γ.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 502/2023 έγγραφό μας

              δ.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 847/2023 έγγραφό μας

              ε.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 533/2024 έγγραφό μας

              στ. Υπ’ αριθμ. πρωτ. 971/2024 έγγραφό μας

              ζ.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 1025/2024 έγγραφό μας

              η.  Υπ’ αριθμ. πρωτ. 15/2025 έγγραφο ΕΣΠΕΕΝΠΑ

        Κύριε Υπουργέ.

      Ως γνωστόν, ένα από τα θέματα που έχουμε σχολιάσει κατ’ επανάληψη αφορά το Μεσαίωνα του νέου μισθολογίου που έχει ετοιμάσει το επιτελείο σας, στο πλαίσιο της ανάγκης για περαιτέρω περικοπές.

      Ήδη, σε αυτό το πλαίσιο και προκειμένου να αιτιολογήσετε την αναγκαιότητα για «αυξήσεις», σπεύσατε να διευκρινίσετε ότι «φεύγουν τα ικανά μας στελέχη», πιθανώς κατ’ αντιστοιχία με τη δήλωση του τ.ΥΦΕΘΑ ότι «θέλουμε τους καλύτερους», μιας και αμφότερες οι δηλώσεις περιστρέφονται γύρω από την «αποκάλυψη» ότι στις ΕΔ έρχονται οι χειρότεροι, και από αυτούς μένουν οι λιγότερο ικανοί. Δεν ξέρουμε αν πρέπει να σας ευχαριστούμε για τη νέα προσβολή σας ή να περιμένουμε την επόμενη.

      Ωστόσο, θα εκμεταλλευθούμε το ενδιάμεσο διάστημα για να σχολιάσουμε όσα εξαγγείλατε πρόσφατα, τα οποία με ενδιαφέρον διαπιστώσαμε ότι ήδη άρχισαν να ανασκευάζονται και να διαστρεβλώνονται (ως συνήθως μέσω «κύκλων» και αρθρογραφίας φίλιων Μέσων), προκειμένου να αντιμετωπιστεί η αιτιολογημένη οργή που εκφράσαμε με μόλις δύο ανακοινώσεις μας και που ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον κόσμο, ακόμα και εν μέσω κοινωνικού αυτοματισμού.

      Παρόλο που κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού του έτους 2024 δηλώνατε από βήματος ότι «Εμείς, μην έχοντας την ευθύνη βέβαια της μισθολογικής αντιπαροχής του Ελληνικού Δημοσίου, εστιάζουμε στις στεγαστικές τους ανάγκες.», άρα αναρμόδιος, από την επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ όπου προβήκατε σε ανακοίνωση «αυξήσεων» προκύπτουν δυσάρεστοι «θησαυροί»:

  • Κατ’ αρχάς επιβεβαιώσατε τη μηδενική δημοσιονομική επίπτωση στον προϋπολογισμό του ΥΠΕΘΑ, άρα το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αυξήσεις, επιβεβαιώνοντας ότι οι μαζικές εκδιώξεις στελεχών ήταν η αναγκαία προϋπόθεση – ντροπή. Αυξήσεις δίχως «δημοσιονομική επίπτωση» δεν υφίστανται. για τις εξαγγελίες σας.
  • Δεύτερον, προκειμένου να καταστήσετε πιο εντυπωσιακές τις αυξήσεις, συμπεριλάβατε ήδη ψηφισθείσες αυξήσεις ως δικές σας, ενώ τις επεκτείνατε σε ετήσια βάση για να φαίνονται μεγαλύτερα τα ποσά.
  • Τρίτον, αποκαλύψατε έμμεσα τη δομή του μισθολογίου, επιβεβαιώνοντας ότι θα εξαρτάται «από τον βαθμό, τη θέση ευθύνης, την άσκηση Διοίκησης και την κατηγορία», όπου ως κατηγορία ξεκάθαρα νοείται η προέλευση. Εξ αυτού προκύπτει ξεκάθαρα ότι δεν προβλέπεται ωρίμανση με βάση τα έτη υπηρεσίας.
  • Τέταρτον, και αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, κάνατε λόγο για «ενίσχυση των επιδομάτων», δίχως να διευκρινίσετε ποια επιδόματα αφορά η εξαγγελία και πως. Οι δύο τελευταίες επισημάνεις είναι ιδιαίτερα κρίσιμες για τη συνέχεια.

      Σύμφωνα με τα, κατά τα λοιπά ατυχή, παραπλανητικά και εσφαλμένα εν μέρει, επτά (7) παραδείγματα του non paper (4 στην ανακοίνωση), από τα συνολικά 85 κλιμάκια του υφιστάμενου μισθολογίου μόνο για ελεύθερα και άνευ τέκνων στελέχη, προκύπτουν μικτά οι κάτωθι εικονικές αυξήσεις (επί του πληρωτέου):

 

Βαθμός

Έτη Υπηρεσίας

«Νέος» Μισθός

«Νυν»

Μισθός

Εικονική

Διαφορά

Αντισυνταγματάρχης

29

3441

2952

+ 489 (17%)

Πλωτάρχης

22

2770

2319

+ 491 (20%)

Ανθυπολοχαγός

4

1780

1485

+ 295 (20%)

Ανθυπασπιστής (ΑΣΣΥ)

19

2041

1775

+ 266 (15%)

Σμηνίας (ΑΣΣΥ)

3

1400

1170

+ 230 (20%)

Λοχίας (ΕΠΟΠ)

13

1650

1424

+ 226 (16%)

Δεκανέας

3

1400

1214

+ 186 (15%)

 

Ακολούθως θα παραθέσουμε τις πραγματικές αυξήσεις επί του βασικού μισθού (μικτά), δηλαδή δίχως τις ήδη ψηφισθείσες ύψους 130 € και δίχως τα επιδόματα θέσης ευθύνης και ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας, τα οποία δεν αυξάνονται:

 

Βαθμός

Έτη Υπηρεσίας

Νέος Βασικός

Μισθός (ΒΜ)

Νυν

ΒΜ

Πραγματική

Διαφορά

Αντισυνταγματάρχης

29

2884

2525

+ 359 (14%)

Πλωτάρχης

22

2316

1995

+ 321 (16%)

Ανθυπολοχαγός

4

1470

1305

+ 165  (12%)

Ανθυπασπιστής (ΑΣΣΥ)

19

1751

1615

+ 136 (8%)

Σμηνίας (ΑΣΣΥ)

3

1155

1055

+ 100 (9%)

Λοχίας (ΕΠΟΠ)

13

1405

1309

+ 96 (7%)

Δεκανέας

3

1165

1109

+ 56 (5%)

 

      Από τον παραπάνω πίνακα προκύπτουν ιδιαίτερα σοβαρά συμπεράσματα:

  • Οι βαθμοί φτάνουν έως τον Αντισυνταγματάρχη.
  • Οι βαθμοί των Αξιωματικών αφορούν μόνο τους αποφοίτους ΑΣΕΙ.
  • Η αποζημίωση του Αντισυνταγματάρχη δεν αποσαφηνίζεται αν εμπεριέχει την αποζημίωση Διοίκησης (αν και υπονοείται ότι δεν συμπεριλαμβάνεται).
  • Οι Υπαξιωματικοί εξ ΑΣΣΥ, με προφανή σκοπό να αποκρυφθεί ο επικείμενος όλεθρος, παρουσιάζονται ότι φτάνουν έως το βαθμό του Ανθυπασπιστή (αληθές) αλλά με τα έτη της υφιστάμενης εξέλιξης που θα αλλάξει προς το δυσμενέστερον (άρα αναληθές). Το σοβαρότερο είναι ότι αποκρύπτονται πλήρως οι σοβαρότατες μειώσεις που θα έχουν λόγω της απώλειας πέντε ως έξι βαθμών.
  • Οι πραγματικές (και όχι οι εικονικές) διαφορές στις αυξήσεις παρατηρούμε ότι προβαίνουν σε σημαντική διάκριση ανάλογα με τη γενική προέλευση Αξιωματικός/Υπαξιωματικός: ο άρτι ορκισθείς Αξιωματικός ΑΣΕΙ ξεκινάει με μικτή αύξηση άνω του 10% και έχει στη σταδιοδρομία του πολύ μικρή χρονοωρίμανση, ενώ ο Ανθυπασπιστής εξ Υπαξιωματικών με τη μισή του σταδιοδρομία κυμαίνεται σε σταθερό ύψος (8-9%) γεγονός που υποδηλώνει μηδενική χρονοωρίμανση. Αυτό δικαιολογείται απόλυτα στο πλαίσιο του επικείμενου Σώματος Υπαξιωματικών.
  • Αποκρύπτεται ο καταληκτικός βαθμός των μελλοντικών ΕΠΟΠ (και συνακόλουθα τα έτη υπηρεσίας), αφενός υπό την επιφύλαξη της ψήφισης της νέας παρέμβασης στη σταδιοδρομία τους, αφετέρου στην επαναφορά «όταν εξυπηρετήσει» των ηλικιακών ορίων που δεν έχουν ρυθμιστεί σε αντίθεση με την παραπληροφόρηση που καλλιεργείται τεχνηέντως.
  • Έτερες προελεύσεις και βαθμοί προφανώς δεν υφίστανται (υπενθυμίζουμε ότι οι Οδικοί Χάρτες επιφυλάσσουν έξοδο υφιστάμενων στελεχών ΕΜΘ-ΕΠΟΠ στην αγορά εργασίας). Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι Αξιωματικοί εξ ΑΣΣΥ δεν συμπεριλαμβάνονται σε κανένα παράδειγμα, ίσως επειδή έχουν ενταχθεί στα καρκινώματα που προορίζονται για έξοδο από το στράτευμα. Όσον αφορά τις οφειλές (πχ μισθολογικό κλιμάκιο ΕΜΘ), προφανώς θα εξαφανιστούν και ξεχαστούν μαζί με τους θεσμούς.
  • Η αρχική ανακοίνωση παρουσιάζεται σαν να εμπεριέχει χρονοωρίμανση, κάτι που αποτελεί αυτονόητη μισθολογική εξέλιξη. Ωστόσο, σε δεύτερο χρόνο έμμεσα τέθηκε υπό αμφισβήτηση, όπως θα δείξουμε στη συνέχεια.
  • Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όλων: αφαιρεθείσας της ήδη ψηφισθείσας αύξησης συνολικού ύψους 30€ για όλο το Δημόσιο και 100€ για τις ΕΔ και ΣΑ, και εάν αφαιρέσουμε τα επιδόματα θέσης ευθύνης και ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας τα οποία δεν αυξάνονται, διαπιστώνουμε ότι το πραγματικό ύψος των υποτιθέμενων αυξήσεων κατακρημνίζεται κυμαινόμενο σε ποσοστά από 5 έως 14% μικτά. Οι αριθμοί αυτοί είναι περισσότερο ορθολογικοί διότι δείχνουν σταδιακή αύξηση, όπως δηλαδή συμβαίνει πάντοτε όταν δεν θεσπίζονται οριζόντιες αυξήσεις, δίχως να δημιουργούν ανακολουθίες όπως αυτές που παρουσιάσατε με τα παραπλανητικά παραδείγματα που δεν έχουν καμία λογική: πχ ο Ανθυπολοχαγός να λαμβάνει ίδια αύξηση με τον Ταγματάρχη και το Λοχία, και παράλληλα οι τρεις μαζί μεγαλύτερη από τον Αντισυνταγματάρχη, ο οποίος λαμβάνει όση και ο Λοχίας ΕΠΟΠ) 

      Δυστυχώς με αφορμή το ατυχές παράδειγμα που επικαλεστήκατε τη θεσμοθέτηση των αποζημιώσεων για το Στόλο και τις «ειδικές αποστολές» ως δήθεν «μέριμνα», όπως αποδεικνύει και το πρόσφατο έγγραφο της ΕΣΠΕΕ Νήσων Περιφέρειας Αττικής, για μια ακόμα φορά ότι μόνος κερδισμένος είναι η εφορία αφού η φορολογία αυξήθηκε δραματικά και ότι με τις κλίμακες φορολογίας στις τσέπες των στελεχών δεν θα φτάσει σχεδόν τίποτα. Τονίζουμε την τελευταία επισήμανση, διότι, το ίδιο αναμένεται να συμβεί και τώρα.

      Η εντυπωσιακή εξέλιξη επήλθε μετά την αντίδρασή μας, μιας και οι γνωστοί, μόνιμοι χειροκροτητές έπραξαν για μια ακόμα φορά το καθήκον τους προκειμένου να ενισχύσουν το κοινωνικό και μεταρρυθμιστικό σας προφίλ. Μόλις λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση άρχισε η αναπαραγωγή διαφόρων άρθρων, κατά βάση από φίλια ΜΜΕ, ως ήδη προαναφέραμε, τα οποία παρουσίασαν «βελτιωτικές λεπτομέρειες», αφήνοντας ωστόσο μια εντελώς διαφορετική εικόνα για το μισθολόγιο, σαν να επρόκειτο για εναλλακτικό σενάριο. Σύμφωνα με τα άρθρα αυτά:

  • Ξαφνικά πληροφορούμαστε ότι το νέο μισθολόγιο θα βασίζεται στα έτη υπηρεσίας και το βαθμό, αλλά ξεχωριστά, ως «δύο πυλώνες», κάτι που μας προκάλεσε πολύ μεγάλη έκπληξη και απορία, αφού αμφότεροι οι πυλώνες υπάρχουν και στο νυν μισθολόγιο, όπως υπήρχαν και στο προηγούμενο.
  • Παράλληλα πληροφορούμαστε για αντιστροφή της πυραμίδας, όχι μόνο βαθμολογικά αλλά και μισθολογικά, κάτι που επιβεβαιώνει πλήρως την αποκάλυψή μας, ότι το μόνο που απασχολεί το ΥΠΕΘΑ είναι η μείωση του λειτουργικού του κόστους και τίποτα περισσότερο.
  • Σε αυτό το πλαίσιο πληροφορούμεθα το ακόμα εντυπωσιακότερο, ότι οι 1700 εκκαθαρίσεις που έγιναν φέτος και οι 1700 που θα γίνουν το 2026, ήταν προγραμματισμένες, γεγονός που δεν παραπέμπει σε αξιολογήσεις, αλλά σε προγραμματισμένο «ξεφόρτωμα» (οριζόντια μείωση άνευ ουσιαστικών όρων).
  • Η νέα και σοβαρότερη, ίσως, «καινοτομία» του μισθολογίου είναι η διακοπή της βαθμολογικής εξέλιξης, γεγονός που βρίσκεται σε πλήρη αντίφαση με τα παραδείγματα που εσείς ο ίδιος κοινοποιήσατε. Μετά τους μονίμως Υπαξιωματικούς που μεθοδεύονται, φαίνεται ότι θα έχουμε και τους Μονίμως Αμετάβλητους Αξιωματικούς. Ίσως για πρώτη φορά στα χρονικά των ΕΔ οι προαγωγές στο σύνολο των ΕΔ θα εξαρτώνται από την κένωση θέσεων.
  • Σε αυτό το σημείο εισήλθε η αναφορά για μισθολογική προαγωγή βάσει ετών υπηρεσίας, δήθεν για να μην υπάρχει μισθολογικό κόλλημα. Ωστόσο δεν ακολουθήθηκε από αντίστοιχο πρόβλημα για να υπολογιστεί, έστω κατά προσέγγιση, τη «ωρίμανση» αυτή.

      Ανατρέχοντας λεπτομερώς στην αρχική ανακοίνωσή σας (με το non paper) και τα «διευκρινιστικά ρεπορτάζ», διαπιστώνουμε ότι τα ρεπορτάζ δεν φέρνουν στο προσκήνιο κανένα νέο μισθολογικό παράδειγμα, παρά βασίζονται στα αρχικά, τα οποία επιχειρούν να καταστήσουν πιο «εύπεπτα». Υπάρχει ένα ερώτημα όμως, που παραμένει αναπάντητο: τι συμβαίνει με τα επιδόματα;

      Σύμφωνα με όλε στις ενδείξεις, το «νέο μισθολόγιο» πρόκειται να μεταβληθεί σε επιδοματικής μορφής, όχι ακριβώς όπως το παλαιότερο που ως γνωστόν είχε προκαλέσει τη μήνιν των δανειστών στις απαρχές των μνημονίων, αλλά σε αντίστοιχη φιλοσοφία που να μην προκαλεί τόσο απροκάλυπτα. Μόνο εάν η χρονοωρίμανση μεταβληθεί σε επίδομα με βάση πίνακες ετών υπηρεσίας θα πάψουν να υφίστανται οι εμφανείς ανακολουθίες που αποκαλύψαμε ως προς τις αυξήσεις και τους βαθμούς και θα είναι εφικτή η δήθεν ωρίμανση ακόμα και σε περιπτώσεις μη προαγωγής που εξαγγείλατε. Και μόνο έτσι θα καταστεί εφικτή η δημιουργία των «δύο ανεξάρτητων πυλώνων» στους οποίους θα βασίζεται ο μισθολογικός όλεθρος που έχετε φέρει προ των θυρών.

      Προκειμένου να γίνει απολύτως κατανοητό, φοβούμαστε ότι αυτό που έρχεται θα είναι η κατάργηση όσων περισώσαμε το 2017, δηλαδή τη διάσωση του οικονομικού βαθμού και του επιδόματος εξομάλυνσης μισθολογικών διαφορών που προέκυπταν ως απόρροια των σταδιοδρομικών καθυστερήσεων της προσπάθειας για μειωμένη σύνταξη και ως εκ τούτου είχαν δαιμονοποιηθεί σκοπίμως στο πλαίσιο του (τότε) κοινωνικού αυτοματισμού.

      Όλα τα ανωτέρω συμπεράσματα δεν βασίζονται σε εκτιμήσεις, αλλά σε δεδομένα. Οι εξαγγελίες σας, το τίποτα της Ατζέντας 2030, μιλούν από μόνες τους και βρίσκονται σε πλήρη εναρμόνιση με την εφαρμογή των «Οδικών Χαρτών». Με την εν λόγω μεθόδευση αποσκοπείτε στη σταδιακή μείωση των εφάπαξ και των μερισμάτων, καθώς επίσης και των συντάξεων των στρατιωτικών, τις οποίες αναμφίβολα θα παρουσιάσετε ως «διάσωση των ΜΤ» και εξορθολογισμό του ασφαλιστικού. Ωστόσο, αυτό που πραγματικά θα κάνετε θα είναι η διάνοιξη του δρόμου για την υφαρπαγή την ενοποίηση των Μετοχικών Ταμείων, τα οποία ήδη έχουν αρχίσει να υπολογίζουν απώλειες στις εισφορές τους από τις μαζικές εκκαθαρίσεις, τις παραιτήσεις και την έλλειψη ενδιαφέροντος.

      Προς πλήρη επιβεβαίωση των ανωτέρω, ένα ακόμα σημείο που πέρασε στα ψιλά ήταν ο διαχωρισμός των μισθολογίων των Σωμάτων Ασφαλείας από των Ενόπλων Δυνάμεων. Αυτή η μεθόδευση, πιθανώς προς τη σωστή κατεύθυνση εάν γινόταν με καλοπροαίρετη βούληση, θα εξυπηρετήσει απλώς τη διαχρονική προνομιακή μεταχείριση των Αστυνομικών με τρόπο αισθητά διακριτό, δίχως τον σκόπελο της μισθολογικής σύνδεσης και τις οφθαλμοφανείς αδικίες εις βάρος των στρατιωτικών. Παράλληλα, με το διαχωρισμό τα στελέχη των ΣΑ (δηλαδή Αστυνομικοί και Λιμενικοί) θα αποχωρήσουν από τα ΜΤΣ και ΜΤΝ αντίστοιχα, όπως δηλαδή προβλέπουν οι «Οδικοί Χάρτες».

              Κύριε Υπουργέ.

      Ακόμα και τις πολύ δύσκολες εποχές της αιματηρής εφαρμογής των μνημονίων, δεν θυμόμαστε κανέναν πολιτικό να πανηγυρίζει για τη «σωτηρία της χώρας» προκειμένου να αιτιολογήσει τα σκληρά μέτρα που λαμβάνονταν. Ως αναγκαίο και αναπόφευκτο κακό παρουσιάζονταν. Ίσως για πρώτη φορά στα χρονικά μια καταστρεπτική λαίλαπα επιχειρείται να παρουσιαστεί με τόσο θετικό πρόσωπο, ευτελίζοντας και τελευταία ψήγματα μέριμνας που είχαν απομείνει. Κοινώς, άνθρακες ο θησαυρός για μια ακόμα φορά. Εξ ου και η αβεβαιότητά σας ότι «ελπίζετε να δημιουργήσετε κίνητρα». Γνωρίζετε πολύ καλά τι μισθολόγιο ανακοινώσατε. O tempora, o mores.

      Κατόπιν των ανωτέρω και με δεδομένο ότι ακόμα τα μισθολόγια των ΕΔ και των ΣΑ δεν έχουν διαχωριστεί, σας γνωστοποιούμε αφενός ότι θα πολεμήσουμε το νέο μισθολόγιο που επιχειρείτε να φέρετε μέχρις εσχάτως, καθώς επίσης ότι συντασσόμαστε με τα αιτήματα των ΣΑ περί ισότιμης μεταχείρισης και βασιζόμενοι στις υποσχέσεις του κ.Πρωθυπουργού στο πλαίσιο της ΔΕΘ, απαιτούμε:

              α.   Τη θέσπιση υπερωριακής αποζημίωσης πέραν του 5ημέρου, όπως στα ΣΑ.

              β.   Την εξίσωση της ημερήσιας βάρδιας με 8ωρία, όπως στα ΣΑ.

              γ.   Την αποζημίωση της νυκτερινής εργασίας για εκτέλεση νυκτερινής 8ωρίας, όπως στα ΣΑ και την εξίσωση του «πλαφόν» προς τα πάνω.

              δ.   Την αποζημίωση των αποσπάσεων με το ίδιο, ιδιαίτερα πλουσιοπάροχο πλαίσιο που αυτές διενεργούνται στα Σώματα Ασφαλείας.

              ε.    Την απασχόληση των στρατιωτικών αποκλειστικά με τα καθήκοντά τους δίχως ανάμειξη σε άλλα επαγγέλματα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα ΣΑ.

              στ.  Την πλήρη εξαίρεση των αποζημιώσεων για εκτέλεση υπηρεσίας από τις τακτικές αποδοχές, όπως ακριβώς συμβαίνει με τις αντίστοιχες περιπτώσεις των ΣΑ (πχ φύλαξη γηπέδων).

              ζ.    Την περαιτέρω αναπροσαρμογή των μισθολογίων των σπουδαστών στα ΑΣΕΙ και τις ΑΣΣΥ με αναδρομική ισχύ, ώστε να αποτυπώνεται και μισθολογικά η αρχαιότερη προέλευση των στρατιωτικών.

              η.   Την εφαρμογή των αναλογιστικών μελετών με πλήρη αναδρομικότητα και νομιμοτόκως για την περίπτωση του ΜΤΣ, το οποίο έχει λαμβάνειν και από τα στελέχη της ΕΛΑΣ, και από το υπεύθυνο Υπουργείο επί σειρά ετών.

      Αναφορικά με το αίτημα των συνδικαλιστικών φορέων των ΣΑ για επέκταση των εκδιώξεων σε αυτά κατ’ αντιστοιχία με τις ΕΔ προκειμένου να δοθούν οι υποτιθέμενες αυξήσεις, αν και δεν συμφωνούμε με αυτή την πρακτική, θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να εισέλθουμε στο εσωτερικό τους.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια