ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
Ακούστε λοιπόν και καμιά αλήθεια αν αντέχεται … Οι Αστυνομικοί είναι οι από τους λιγότερους ευνοημένους αυτού του τόπου.
Όταν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι έπαιρναν επιδόματα (των 176 ευρώ κ.λ.π.), ψεύτικες
υπερωρίες ,(ναι λέω για αυτές τις 20 ώρες κάθε μήνα που ακόμα γράφεται), όταν είχαν λύσει το σύνολο των προβλημάτων τους (πενθήμερο-αργίες και εργασιακή ασφάλεια) και παρόλαυτα έκαναν κάθε τρεις και λίγο απεργία χάρη στους γελοίους εργατοπατέρες τους, όταν έκαναν διαγωνισμό ποιος θα πρωτοπάρει άδεια από την σημαία και όλα αυτά για τα οποία το Ελληνικό Δημόσιο είναι ξακουστό , υπήρχαν και κάποιοι χαζοί οι οποίοι δεν γνωρίζουν ακόμα και τώρα τι θα δουλέψουν αύριο , δουλεύουν συνειδητά όταν όλοι έχουν σταματήσει, δεν αναγνωρίστηκε το επάγγελμα τους ΠΟΤΕ ως επικίνδυνο (τι είναι άλλωστε 150 νεκροί σε 30 χρόνια και 600 τραυματίες), δεν πήραν ΠΟΤΕ επιδόματα, δούλευαν ΠΑΝΤΑ τζάμπα υπερωρίες και τους έχαναν τα σπίτια τους και τα παιδιά τους, πληρώνονται 2,93 ευρώ την ώρα το νυχτερινό και 45 ευρώ το Σάββατο και την Κυριακή .Όταν λοιπόν εσείς καλοπερνάγατε εμείς παλεύαμε για τα αυτονόητα που εσείς είχατε λύσει από καιρό. Και τώρα που όλα καταρρέουν, που χάσατε τον ψεύτικο παράδεισο που ζούσατε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ, τα ζώα οι Έλληνες βρήκαν ποιος φταίει.
Πάμε λοιπόν όλοι στην Βουλή να πετάξουμε πέτρες στα ΜΑΤ. Γιατί αυτοί φταίνε επειδή ως γενίτσαροι προστατεύον τα αφεντικά τους και φταίνε για όλα. Έτσι δεν είναι ΕΕΕΕΕΕ? Ε λοιπόν ωραίο το παραμύθι σας πολύ ωραίο … Βέβαια, τα ΜΑΤ φταίνε γιατί δεν σας αφήνουν να κάψετε την βουλή και να σκοτώσετε τους προδότες τους πολιτικούς ή να τους κρεμάσετε στην πλατεία Συντάγματος σας καλοί χριστιανοί και δημοκράτες.. Ε ? έτσι δεν είναι ?
Το γεγονός ότι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΑΤΕ τόσα χρόνια ας το ξεχάσουμε όπως μας βολεύει , ή το ότι αν έστω και τώρα σας έταζαν έναν διορισμό στο δημόσιο θα ξεχνάγατε το διπλανό σας που πεινάει επίσης να το ξεχάσουμε εεεε ????? Ας ξεχάσουμε ότι χάρις σε αυτούς τους βρωμιάρηδες πολιτικούς κάθε άχρηστος τρώει ψωμί σε αυτό το κακόμοιρο κράτος.
Ας πάμε όλοι να πετάξουμε μια πέτρα στα ΜΑΤ και έτσι θα ξεπλύνουμε την βλακεία που μας έδερνε τόσα χρόνια σε κάθε εκλογές όταν καταψηφίζαμε όποιον μας έλεγε αλήθεια και ψηφίζαμε όποιον μας έταζε λαγούς με πετραχήλια.
Άλλωστε τώρα ξέρουμε ποιος φταίει τα ΜΑΤ. Φταίνε που δεν μας αφήνουν να κάψουμε την Βουλή ή να βιάσουμε σαν ωραίος όχλος τις βουλευτίνες κα μετά να πάμε σπίτι μας να κοιμηθούμε αγκαλιά με τα παιδιά μας και να πούμε τι ωραίοι που ήμασταν. Ε, εσύ που διαβάζεις, θα πεις οι Έλληνες δεν κάνουν τέτοια πράγματα…
Όχι μωρέ δεν κάνουν. Μόνο να βιάζουν την κατά άλλα αγαπητή τους πατρίδα, με το να ζουν σε βάρος της επί δεκαετίες, χωρίς να της έχουν προσφέρει ποτέ τίποτα άλλο, εκτός από το να την κλέβουν με κάθε δυνατό τρόπο, στους φόρους, στις μίζες στις προμήθειες τις οποίες έπαιρναν μόνο οι πολιτικοί και προς Θεού ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΘΩΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (γιατροί, εφοριακοί, καθηγητές κ.α.) .
ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΘΩΕ ΈΛΛΗΝΑ. ΌΣΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΠΛΥΣΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΡΩΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΘΩΟΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑ . ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΓΕΛΟΙΕ ….. άντε τώρα μπες στο facebook ΒΛΑΚΑ..
203 Σχόλια
1.Προστατευετε την κυβερνηση που εγω (δεν) εξελεξα)
2.Πρεπει να κοπαναω το δικο μου κεφαλι στον τοιχο (για καποιο ακαθοριστο λογο) και οχι το δικο σας
3.Ειστε χαμηλομισθοι και πρεπει να σας σεβομαστε.
Σας απαντω συνοπτικα και στα 3.
1.Ποτε τιμωρηθηκε καποιος απο εσας σε ΕΔΕ; Αυτο δεν ειναι συγκαλυψη; Δεν ειναι υπογεια συνεννοηση και πιθανως γλυψιμο; Ποσοι απο σας διοριστηκατε με μεσον;
2.Εγω δεν ειμαι εμμισθος οπλοφορος αλλα παιρνω μονος μου τις αποφασεις. Εσεις απλα ''εκτελειτε'' οπως λετε. Η εξουσια που ασκειτε εχει χειροπιαστα αποτελεσματα (χιλιαδες τραυματιες τα τελευταια χρονια). Ποιος απο τους δυο λοιπον πραττει συνειδησιακα και ποιος πρεπει να χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο;
3.Αμα ησουν μαντροσκυλο και δεν σε ταϊζε καλα το αφεντικο σου θα πηδαγες τη μαντρα για να ξεφυγεις;
Μπραβο σ αυτον που το εγραψε.
Πολλοι επαναστατες ,ειμαι σιγουρος οτι εχουν σκεφτει ολα αυτα αλλα προσπαθουν να πεισουν τον εαυτο τους οτι δεν τα σκεφτηκαν ποτε!
γιατι αυτο το εμετικο κειμενο που στην τελευταια του λεξη αποκαλει τον Ελληνα "βλακα" δεν το υπογραφεις??????????
ε καραγκιοζη? εσυ που υπηρετωντας σε Α.Τ χωριων σταματουσες τοσα χρονια τους πλανωδιους (μαναβηδες,ψαραδες κτλ) και γεμιζες τις σακουλες τζαμπα πραγματα για το σπιτι....εσυ που υπηρετοντας στα ιδια τμηματα δεν πληρωσες ποτε τον καφε σου στην καφετερια ή το καφενειο...εσυ που ποτε δεν πληρωσες τα σουβλακια σου στην ταβερνα του χωριου ρε λιγδιαρη....εσυ ρε γιδοβοσκε που υπηρετοντας στα ΜΑΤ-ΥΜΕΤ χτυπησες τους μαθητες γυμνασιων με το γκλοπ(που να σου μπει στον κωλο)...εσυ που εριξες χημικα και ανοιξες τα κεφαλια συνταξιουχων....που κλωτσησες το καημενο αδεσπωτο που ειχε την ατυχια να βρεθει μπροστα σου....ναι ρε καθυστερημενε ΕΣΥ τα εκανες ολα αυτα....εσυ που τρως ξυλο απο τη γυναικα σου στο σπιτι...και μετα βγαινεις εξω με τη στολη του "σεριφη" και ξεσπας σε αθωους (ή και οχι) Ελληνες πολιτες....δεν θα γραψω αλλα,αν και εχω πολλα, γιατι πιστευω οτι ουτε καν αυτα θα δημοσιευθουν....βγες και ξαναπες τα με ονοματεπωνυμο και μετα θα σου πω και εγω αλλα τοσα...ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΜΩΣ!!!!!
Υ.Γ καραγκιοζακο...για θυμησε μας πως μπηκες ΕΣΥ στην αστυνομια?????
Α.Α.
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
— Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
—Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.
— Γιατί οι δυο μας ύπατοι κ’ οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σμαράγδια·
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ’ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλιγμένα;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπώνουν τους βαρβάρους.
—Γιατί κ’ οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαρυούντ’ ευφράδειες και δημηγορίες.
— Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ’ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ η πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
__
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.
ΚΑΒΑΦΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ Μ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΜΠΑΤΣΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ Ο ΜΑΤ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΗ Η ΣΚΟΥΦΙΑΤΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΙΚΑΤΕ ΠΟΤΕ !!!!!! ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΤΩΧΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΛΟΣ ΚΑΚΟΣ ΑΥΤΟ ΜΕΘΑΝΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΩΝΑΣΗ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΛΟΓΙΑΝΝΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΒΡΙΣΟΥΝΕ Η ΘΑ ΜΕ ΠΟΥΝΕ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΡΩΝΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΟΧΙ ΚΑΝΙΣ ΜΑΣ ΑΠΛΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΑΦΗΝΑΝΕ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΜΠΑΤΣΟ ΝΑ ΚΑΝΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕΤΟΝ ΝΑ ΦΥΓΗ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΚΡΗ ΑΝ ΚΑΝΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΙ ΠΑΛΗ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑΤΟΥ ΒΡΙΣΚΗ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΣ
"Μαγκες"....δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι επικινδυνο το επαγγελμα σας. Αντιθετως, ειναι απο τα πιο επικινδυνα...(ειδικα οταν πουλατε προστασια)....!! Οταν απευθυνεστε σε μια μαζα, να απευθυνεστε στη σωστη μαζα.....οχι σε 'μας που εχουμε πιο επικινδυνο επαγγελμα απο εσας και παιρνουμε τα μισα λεφτα απο εσας! Οσο για το οτι ψηφιζαμε αυτους τους μαλακες.....κακο του κεφαλιου μας! Εχεις δικιο......μεσα σ' αυτους μαλακες που τους ψηφιζαν ομως ειναι και η μανα σου, ο πατερας σου, ο θειος σου, η θεια σου, η γιαγια σου, ο παππους σου και το μισο σου σόι! Να προσεχεις λοιπον σε ποιους Ελληναραδες απευθυνεσαι γιατι παιρνει κι αυους η μπαλα! (επιτελους ξυπνηστε....γιατι μας βαζουν σε εμφυλιο και δεν το καταλαβαινετε)
αγροτης ειμαι και οχι απλα δεν τρωω απο το κρατος αλλα το κωλοκρατος αυτο μου χρωσταει κιολας....
εχετε να απαντησετε κατι σε αυτα που λεω ή θα συνεχισετε τις παπαριες σας?
επιχειρηματα εχετε να αντικρουσετε αυτα που λεω?
η παιδικη μου ηλικια ηταν μια χαρα,σε αντιθεση (αποδεδειγμενα) με τη δικη σας.....
στο στρατο υπηρετησα στην Στρατονομια (σε αντιθεση με σχεδον ολους εσας που δεν υπηρετησατε καν)και ξερω πως ειναι να (νομιζεις) οτι εχεις εξουσια....
τις φωτογραφιες και τα βιντεο που σας δειχνουν να χαριεντιζεστε με τους κουκουλοφορους απλυτους παρακρατικους που καινε και ρημαζουν τις περιουσιες του κοσμου θα μας τις εξηγησετε ή οχι?....
μολις ξαναπειτε καμια ασχετη παπαρια επι προσωπικου θα επανελθω με ακομα περισσοτερα ερωτηματα για την "συνομοταξια" σας....
και μονο που απαντησες οπως η πατσαβουρα η μπακογιαννη "αν δεν σας αρεσουμε(οι πολιτικοι) να πατε στη Β.Κορεα"....
εγω δεν εχω να πω τιποτε αλλο....
(για σενα τουλαχιστον)
Αυτα που περασαν την Κυριακη αφορουσαν κυριως τους ιδιωτικους υπαλληλους. Ο βασικςο για τους νεους οριζεται στα 400ε και για τους υπολοιπους 480ε. Αν εσυ πιστευεις οτι μπορεις να ζησεις με αυτα, περιμενω να δωσεις τα υπολοιπα σε καποιο φιλανθρωπικο ταμειο, αφου πιστευεις οτι κακως αντιδρουμε και κακως πεταμε πετρες στα ΜΑΤ.
Αλλα ο βολεμενος ετσι εναι. Αν καποιος ειναι συντεχνια και κλεβει το δημοσιο, αυτος ειναι ο αστυνομικος. Εχουμε την μεγαλυτερη αστυνομια της Ευρωπης και την ιδια στιγμη τεραστια εγκληματικοτητα. Τα ΜΑΤ χτυπανε απο παιδια μεχρι γερους και η πολιτεια τους δινει δωρο 7ρεπο. Κι εσεις σαν πιστα σκυλια του τραπεζιτη λετε "γουφ" και το δεχεστε. Εχετε κυρηξει πολεμο στην κοινωνια, γι'αυτο τρωτε βροχη πετρες και μπουκαλια. Γι'αυτο κανεις δεν νοιαζεται για τους νεκρους ή τους τραυματιες σας, γι'αυτο σας βριζουν ακομα και συναδελφοι σας απο αλλες υπηρεσιες ως ανεγκεφαλους. Αντιθετα, για τους ανθρωπους που αγωνιζονται υπαρχει μεγαλη συμπαρασταση απο την κοινωνια, εσεις απο την αλλη ειστε τα κατακαθια.
Πως νιωθετε που ολοι σας μισουν και ολοι σας φτυνουν που για 900ε προδιδετε ολοκληρη την κοινωνια που υποτιθεται οτι ορκιστηκατε να προστατευετε?
ASTINOMIKOI,POLITES,FITITES,APLE KOSME...
MIN PEZETE TO PEXNIDI TOUS.. OLOI SAS STA MATIA TOUS ISTE PIONIA... AFTI PROSPATHOUN NA DIXASOUN TON ELLINIKO LAO.. POU ITE TO THELETE ITE OXI ELLINAS EINAI KAI O MPATSOS KAI O FILOLOGOS KAI APLOS POLITIS KAI OLOI... O EXTHROS SAS DEN EINAI OUTE OI POLITIKOI OUTE OI MPATSOI O EXTHROS SAS EINAI APENANTI SAS KAI APO PANO SAS.. OLA AFTA EINAI SXEDIA DIA NA SAS KATASTREPSOUNE ADERFIA... ASTE TIS PETRES KAI TA KLOPS KAI PIASTE XERI XERI KAI POLIMISTE GIA TA DIKAIOMATA SAS... TI SKATA ELLINES ISTE ADERFIA? THIMITHITE TIN ISTORIA SAS... DEN EXETE KANENA DIKAIOMA NA TO KANETE AFTO STIN ELLADA... ANIKSETE TA MATIA SAS ADERFIA KAI DITE PISO APO AFTO POU SAS PROVAROUN... KAPOU DIAVASA XARAKTIRISMOS KARAGIOZI.. ONTOS AFTO EINAI MIN VLEPETE TIN FIGOURA ALLA EKINO POU EINAI PISO APO TIN FIGOURA KAI KATHODIGI TIS KINISIS TOU.... I KYPROS ITAN EINAI KAI THA EINAI DIPLA SAS ADERFIA.
λες να "καταστραφηκα" στα κωλομπαρα που ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΤΕ ΒΟΥΛΓΑΡΕΣ ΚΑΙ ΡΩΣΣΙΔΕΣ? αντε ρε τσιμπλιαρη που θα μου μιλησεις εμενα για τον Ελληνα αγροτη....που απο μωρο ειμαι στα χωραφια,πληρωνω ΟΓΑ και μετα απο 50-55 χρονια δουλειας θα παρω το 1/4 της συνταξης που θα παρεις εσυ στην ηλικια των 50....αντε βρε καρναβαλι,μεχρι την αλλη δευτερα μπορεις να κυκλοφορεις ανετα αναμεσα μας...μετα "μεσα" παλι μεχρι του χρονου τετοια εποχη....
Εδω λεμε για τα ΜΑΤ και τον ρολο που παιζουν. Πραγματι το υπολοιπο κομματι της αστυνομιας συνεισφερει στην κοινωνια, τα ΜΑΤ ΟΧΙ! Ματ και δελτα ειναι απλα συμμοριες ακροδεξιων που ψηφιζουν ΧΑ και λάοσ και εχουν ανοιξει βεντετες με την υπολοιπη κοινωνια. Μαθητες, φοιτητες, εργαζομενοι ,συνταξιουχοι, ολοι ειναι στοχος και "εχθροι". Σας εχουν κανει τετοια πλυση εγκεφαλου που πιστευετε οτι υπηρετειτε καποιο αορατο "κοινο καλο" ενω στην πραγματικοτητα προστατευε τον τραπεζιτη.
Εμεις στηριζουμε το αιτημα για απεργια των αστυνομικων. Αλλα να σας δω εσας των ΜΑΤ τι θα κανετε οταν σας πουν να τους διαλυσετε με την βια. Αυτο που ολοι θελουμε ειναι να διαλυθουν τα ΜΑΤ και η ΔΕΛΤΑ και οποιαδηποτε υπηρεσια εχει ως στοχο την κοινωνια και οχι την εγκληματικοτητα.
18 Φεβρουαρίου 2012 11:47 π.μ.
με εξετασεις
εσυ με πως μπηκες δεν μας ειπες με την ψηφο σου;
καλυτερα γιδοβοσκος παρα απλητος σαν εσενα....
αποφευγωντας την ουσια της συζητησης...
και εγω θα σας απανταω καταλληλως....
http://antisomata.wordpress.com/2011/10/06/%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CF%89%CF%84%CF%83%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%BA%CF%8D%CE%BB%CE%BF-%CE%BA%CE%B9/
http://www.youtube.com/watch?v=oUbVa-u-S58&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=NT_82JW2iis&feature=related
Το πρώτο και το βασικό που έχω να πω για άλλη μια φορά, είναι να σταματήσει επιτέλους ο γελοίος διαχωρισμός «εμείς οι τίμιοι και αγνοί αστυνομικοί και η διεφθαρμένη κοινωνία». Είστε παιδιά της ίδιας νεοελληνικής κοινωνίας κύριοι και κουβαλάτε τα ίδια κουσούρια και τις σαθρές νοοτροπίες της. Δεν διαφέρει ο κλάδος σας από άλλες συντεχνίες του δημοσίου. Και με ρουσφέτια πάρα πολλοί μπήκαν μέχρι το ’95, και ακατάλληλοι υπάρχουν οι οποίοι ποτέ δεν φεύγουν, και ατιμωρησία υπάρχει όταν κάνετε παραβάσεις και γίνονται πλασματικές ΕΔΕ, και αναξιοκρατία υπάρχει με προαγωγές που βασίζονται στις γνωριμίες και στο γλείψιμο, και για να μπούνε απλά στο δημόσιο πολλοί από εσάς γίνατε Αστυνόμοι, και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ψηφίζατε πολλοί για χρόνια.
Ας σταματήσει λοιπόν αυτό το «καταγγελτικ ύφος για την «κακιά κοινωνία», η οποία έχει κάνει πολλές αμαρτίες, αλλά καλώς ή κακώς τώρα που η ίδια γονατίζει εσάς σας διασφαλίζει ακόμα το μισθό σας. Σεβασμός λοιπόν σε αυτούς που σας δίνουν ένα πιάτο φαί. O "γέλοιος" έλληνας όπως με θράσος λες φίλε, σε ταίζει ακόμα.
Και κάτι ακόμα. Πέφτετε συνεχώς σε μία αντίφαση. Από τη μία κατηγορείτε τους πολίτες γιατί εξέλεγαν τόσα χρόνια τους διεφθαρμένους πολιτικούς και από την άλλη που τώρα επιτέλους εκφράζουν την δυσαρέσκεια τους σε μία ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ κυβέρνηση και σε ένα κόμμα που συνεχίζει να κυβερνά έχοντας 8%, πάλι τους λοιδορείτε. Τι ακριβώς θέλετε εν τέλει;
Μήπως λοιπόν αντί να απευθύνετε αυτούς τους προβληματισμούς και τις καταγγελίες στην κοινωνία, να τα απευθύνεται στους πολιτικούς και φυσικούς σας προϊσταμένους; Μήπως αυτοί σας βάζουν ως ασπίδα μπροστά σε ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα που καταρρέει; Ό,τι ακριβώς κάνει ο Άσαντ στη Συρία...
Απο το Λιμενικό με αγάπη
"Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο
Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους. Να υπερασπίζω με
πίστη και αφοσίωση μέχρι της τελευταίας ρανίδας του
αίματος μου τις σημαίες. Να υπακούω στους ανωτέρους μου
και να εκτελώ πρόθυμα τις διαταγές τους. Να εκπληρώ
ευσυνείδητα τα καθήκοντα μου και να διάγω γενικά ως πιστός
και φιλότιμος αστυνομικός".
Καταρχήν φίλε συνάδελφε σωστά αυτά που γράφεις αλλά όχι
τέτοιες εκφράσεις.
Κάποιος είπε γιατί δεν απαντήθηκε ο 11:56.
Πολλά και διάφορα μπορείς να απαντήσεις εδώ μέσα. Το
βασικότερο θέμα είναι ότι για τα χάλια της χώρας φταίνε οι
πολιτικοί με τις αποφάσεις τους. Και βάζουν τους πολίτες
και την αστυνομία να τσακώνονται μεταξύ τους. Ας μου
απαντήσει ένας, τι κερδίζει ο καθένας που πετάει πέτρες
στα ΜΑΤ?
Όπως είπε και κάποιος σε κανάλι "να πάτε να κάψετε τα
σπίτια των πολιτικών".
Και κάποιες απαντήσεις.
11:47 Αγρότη. Μπήκα με πανελλήνιες, αλλά και μέσο να
έμπαινα, αυτό που με διατάζουν να κάνω θα το κάνω. Αυτό
πρέπει να κάνω, τι δεν καταλαβαίνεις σε αυτό? Αν μου πούνε
να σκοτώσω κάποιον όχι δεν θα το κάνω. Όταν εσένα σου λένε
να κάνεις κάτι για να πάρεις την επιδότηση δεν το κάνεις?
Ή κάποιος στον ιδιωτικό τομέα αν του πει ο προϊστάμενος να
κάνει κάτι δεν θα το κάνει?? Θα το κάνει. Το καφέ μου και
το φαγητό μου και ότι άλλο πάντα το πλήρωνα και πάντα θα
το πληρώνω. Αυτά πες τα σε κανέναν άλλον. Οι συνταξιούχοι
που χτυπούν με τα κοντάρια και τα μαδέρια είναι εντάξει ε?
Φυσικά και θα φάνε χημικά. Οπότε ακυρο και αυτό που λες.
Το ίδιο ισχύει και για τα σχολιαρόπαιδα. Αν σε βάζει η
γυναίκα να κάνεις πράγματα που δε θες, όπως ειρωνεύεσαι μη
τα βάζειος με την αστυνομία δε σου φταίει σε τίποτα. Τα
βιντεάκια που είναι μοντάζ και δείχνουν τη στιγμή της
επίθεσης της αστυνομίας και όχι την προηγούμενη επίθεση
κατά της αστυνομίας αρνούμαι να τη σχολιάσω, το έπιασες το
νόημα. Άκυρο και αυτό, πάμε παρακάτω.
1:10 μ.μ
Την λιγότερη εγκληματικότητα έχουμε. Σε όλους τους
αστυνομικούς χρωστάνε ρεπό. τα ματ πάνε και δουλεύουν
18ωρο σερί και εσύ μας λες για 7 ρεπό. Από άλλο πλανήτη
ήρθες. Εμείς έχουμε κυρήξει πόλεμο στην κοινωνία?? Αν
είναι δυνατόν. Γι'αυτό μας ρημάζουν όλους τους πολίτες,
δεν έχουμε ιδέα τι γίνεται. Διάβασε και παραπάνω. Να κάνω
δηλαδή στην άκρη για να πας να σκοτώσεις. Τα θες και τα
λες?
1:56 μ.μ
Σε χτυπάνε γιατί εσύ πρώτος σηκώνεις το μαδέρι να
χτυπήσεις ανθρώπους που δε σε πείραξαν και δε φταίνε αυτοί
που σου κόβουν το κεφάλι.
Δε θυμάμαι ποιος είπε για ΕΔΕ. Ποιος ξέρει από εσάς τι
γίνεται στις εδε και πόσες γίνονται κάθε μέρα. Αλλά να σου
πω εγώ. Πόσοι αστυνομικοί συλαμβάνονται από αστυνομικούς
για παρατυπίες και οτιδήποτε άλλο. Κανένας δε βλέπει την
άλλη πλευρα.΄Και μη γυρνάτε να πείτε τέτοιοι είμαστε.
Εμείς τουλάχιστον αυτούς που κάνουν τις παρατυπίες τους
πιάνουμε και τους βάζουμε μέσα.
Φίλε 2:44 προσυπογράφω!!
Και μερικές κουβέντες έτσι για σκέψη.
Πόσοι δεν παίρνουμε απόδειξη από μαγαζιά, από γιατρούς από
οτιδήποτε για να γλιτώσουμε λίγα χρήματα, εις βάρος εν
τέλει του κράτους όταν σε άλλες χώρες το θεωρούν
αυτονόητο.
Αφού η αστυνομία αφήνει, όπως λέτε να καούν τα πάντα,
γιατί δεν προσλαμβάνουμε τόσους αστυνομικούς ώστε να είναι
ένας σε κάθε γωνία?
Όλα αυτά που γίνονται εγώ βλέπω ότι έχουν έναν απώτερο
σκοπό, να μας κάνουν όλους πολύ φτωχούς. Γιατί κόβουν
μισθούς όταν μπορούν να μειώσουν υπουργούς και υπουργεία
για να γλιτώσουν έξοδα? Όταν μπορούν να κλείσουν κάποιες
υπηρεσίες που τπολειτουργούν ώστε να γλιτώσουν υπέρογκα
ποσά ενοικίων?? Όταν μπορούν κάνουν καλύτερες επιλογές ως
προς τα οχήματα του δημοσίου?? Και και και και.......
H Αστυνομία δεν ζητάει από τους διαδηλωτές να περιφρουρούν τις διαδηλώσεις τους; Η Αστυνομία δεν έχει παραδεχθεί ότι μόνο το ΠΑΜΕ το καταφέρνει; Μήπως πρέπει να αποφασίσετε τι θέλετε;
Αν πέσεις στο επιπεδο του βλάκα θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας....
"Και κάποιες απαντήσεις.
11:47 Αγρότη. Μπήκα με πανελλήνιες, αλλά και μέσο να
έμπαινα, αυτό που με διατάζουν να κάνω θα το κάνω. Αυτό
πρέπει να κάνω, τι δεν καταλαβαίνεις σε αυτό?"
εγω τι δεν καταλαβαινω ρε ζωον ή εσυ????????
καταλαβαινεις οτι εκτελωντας εντολες τετοιου ειδους ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ???????????
ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΣΕ???????????
ειναι δυνατον να ειστε τοσο ντουβαρια??????????
σε ποια γλωσσα να σας μιλησουμε για να καταλαβετε τοσο απλα πραγματα?????????
1) Έχει δημιουργηθεί η άποψη ότι όλη η αστυνομία αποτελείται απο τα Μ.Α.Τ. Ξαφνικά δεν λειτουργούν άλλες νευραλγικές υπηρεσίες της αστυνομίας, παρά μόνο τα Μ.Α.Τ. Έλεος πια ... Κύριοι και κυρίες αν δεν το γνωρίζετε η αστυνομία δεν είναι μόνο τα Μ.Α.Τ. Αλλά αυτό μας βολεύει στην παρούσα περίοδο , όπως και σε παρόμοιες περιόδους . Αποδέχομαι ότι έχουν γίνει πολλές φορές εγκληματικά λάθη από πλευράς φυσικής και δυστυχώς ενώ δεν θα έπρεπε να υπάρχει πολιτικής ηγεσίας , καθώς και των αστυνομικών , αλλά δεν μπορώ να μην αποδεχτώ και να τοωίσω το έργο πολλών συναδέλφων που λιώνουν καθημερινά στο πεζοδρόμιο. Η καραμέλα των δήθεν ψευτοιδεολόγων - προοδευτικών κτλ <> ας τελειώσει κάποτε.
2) Για άλλη μια φορά στην ιστορία , προσπαθεί ο καθένας μας να ρίξει το βάρος των ευθυνών στον άλλο. Μόλις <> κάποιον ότι τόσα χρόνια ήταν βολεμένος ή ότι φίλησε κατουρημένες ποδιές για να βρει μια δουλειά στο δημόσιο ή ότι τόσα χρόνια ψήφιζε τους ίδιους που σήμερα τους λέει και με το δίκιο του προδότες , αρχίζει το γνωστό παραμύθι <<α εγώ με την αξία μου ... , δεν έγλειψα ... , δεν ψήφισα ... κτλ κτλ ... Ε στο τέλος τόσα χρόνια ψηφίζανε φαντάσματα γιατί ήδη έχουν μαζευτεί πολλοί που ισχυρίζονται τα άνωθεν.
3) Δεν πρόκειται να απολογηθώ σε κανέναν και για τίποτα. Είμαι υπηρήφανος που είμαι Έλληνας μάχιμος αστυνομικός και για να το κατορθώσω αυτό έδωσα και γω 15 μαθήματα πανελλαδικές . Δυστυχώς το σύστημα με ήθελε ως ΔΕ υπάλληλο , αφού με απολυτήριο λυκείου 18,9 (18.890 μόρια) δεν μπόρεσα (ευτυχώς) να πιάσω την αξιωματικών και να γίνω ΠΕ υπάλληλος. Η μόρφωση και το πνευματικό μου επίπεδο υπερέχει κατά πολύ των όσων βγαίνουν στα media έχοντας άποψη επί παντός επιστητού , αλλά και όσων διαμαρτύρονατι γιατί ο μισθός τους από 2.500 - 3.000 € πέφτει στα 1.500€ , ενώ εγώ για να τα δω αυτά τα λεφτά , εννοώ τα 1.500 , θα πρέπει να περάσουν 15 χρόνια και να δουλεύω 28 μεροκάματα το μήνα.
4) Όλοι μας ξεχνάμε πως η ανώτερη αρχή από την αστυνομία σ'αυτή τη χώρα, είναι η δικαστική . Δεν είδα πουθενά να γίνονται πορείες στα δικαστήρια , άρειο πάγο κτλ. Δεν είδα πουθενά να παρεμβαίνει και να διατάζει επί τόπου τις αστυνομικές αρχές , παρά μόνο εκ του αποτελέσματος , διατάζει τη διενέργεια έρευνας και κλάιν μάιν.
Εν κατακλείδι , ο ρόλος των Μ.Α.Τ σε όλο τον κόσμο αυτός είναι . Γι'αυτό έχει δημουργηθεί και έτσι λειτουργεί. Δεν λέω σε καμία περίπτωση πως είναι σωστός , πλην κάποιων εξαιρέσεων , μετρημένων στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Αντε τωρα να πεισεις τον καθε βλακα οτι το συστημα στην Ελλαδα δεν ηταν η ευνομια αλλα η αναρχια!!!
Eνώ το να μας πείσετε εσείς ότι φταίει όλο το υπόλοιπο σύμπαν εκτός από τους αστυνομικούς, λες και αυτοί δεν ψήφιζαν τόσα χρόνια και λες και τώρα δεν εκτελούν διαταγές μη εκλεγμένων πολιτικών, είναι πολύ πιο έξυπνο φίλε; Το ίδιο το άρθρο του συναδέλφου σου είναι γεμάτο από ασυνταξίες και νοηματικά χάσματα. Απόρω ποιός είναι ο βλάκας λοιπόν.
Θα σου μεταφέρω αυτολεξεί την απάντηση που μου έδωσε παλιός αστυνομικός των ΜΑΤ όταν και εγώ του είπα ότι αυτή η υπηρεσία εξαρχής δημιουργήθηκε για την κατασολή των πολιτών:
"Οχι. Η Δ/νση Αστυν. Επιχειρήσεων δημιουργήθηκε για να προστατεύσει την κοινή ειρήνη και γαλήνη των Πολιτών και όχι για την καταστολή των Λαικών Κινητοποιήσεων. Οτι την Δημόσια Δύναμη, όπως είναι οι Μονάδες Αποκαταστάσεως Τάξεως την εκμεταλλεύονται οι πολιτικές ηγεσίες δεν χωρά αμφιβολία."
Σε ποιά χωρα του κοσμου η αστυνομια κανει οτι λεει ο οχλος?Ποια διαταγη ειναι αντισυνταγματικη ρε συνταγματολογε?Η ρηψη χημικών για να μην καουμε-πετροβοληθουμε-λιτζαριστουμε?Η η υπερασπιση του κοινοβουλιου(και εμεις αχτι τους εχουμε) που η πλειοψηφια εβγαλε?Δημοκρατια λεγεται.
Και αντε και εφυγε η αστυνομια και καει και η βουλη μαζι με τους βουλευτες τι θα γινει μετα?
Θα βγαλουμε αλλους βουλευτες και θα βαλουμε αλλη αστυνομια να τους φυλαει μεχρι να ξαναγινει το ιδιο οταν καποιοι αλλοι κοινωνικοι κλαδοι(οπως και εμεις) πιεστουν οικονομικα?
Τι καθομαστε και συζηταμε ?Αυτα τα εχουν αποφασισει και στη Ζιμπαμπουε και Ουγκαντα...
Βουλιαζουμε γιατι σα λαος λεμε πανευκολα ανευθυνες παπαριες αλλα με τον διπλανο ειμαστε αυστηροτατα σκληροι.
Αυτα τα λετε μεταξυ σας στην Καισαριανη και χαιρεστε, για δες αν σας πιστευει και κανεις.
Το γενικο κλιμα των ματατζηδων ειναι "τι να κανουμε, θα κανουμε ο,τι μας πουνε". ΤΟ ξερουμε οτι ειστε λοβοτομημενοι!
ΚΩΣΤΑς ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ποιος σου ειπε οτι πανε να πεταξουνε πετρες στα ΜΑΤ?στην βουλη θελουν να μπουνε.ναι,οντως υπαρχουν αρκετοι ενοχοι,που εγλυφαν για να μπουνε δημοσιο και να τα ξυνουν.
και μηπως αυτοι οι "κουκουλοφοροι" ειναι μπατσοι?
και τις προαλλες με το που μαζευτηκε κοσμος ξαφνικα αρχισαν επεισοδια?αντε στο διαολο,να πεθανουν ολοι αυτοι οι προβοκατορες,μαζι και οι μπατσοι που ευχαριστιουνται να βαρανε,και κανουν ΥΠΕΡΚΑΤΑΧΡΗΣΗ της εξουσιας τους.αντρες χωρις αρχιδια.
ελεος.
4:54 μ.μ. : Το αντίθετο της ευνομίας δεν είναι η αναρχία βρε ταλαίπωρε... Το αντίθετο της ευνομίας είναι η ανομία. Το αντίθετο της αναρχίας είναι η αρχή με την έννοια της εξουσίας. Και η αναρχία λέει ένα πολύ απλό πράγμα αν και δεν είμαι αναρχικός όπως πιστεύω κανένας δεν είναι αναρχικός μιας και απαιτείται πολυετής ζύμωση μιας κοινωνίας που μοιάζει παραμυθένια όπου κάθε πολίτης είναι αυτόνομος...! Λέει η αναρχία: Δεν παραθέτω τις ευθύνες μου σε κανέναν άλλον παρά μόνον στον εαυτό μου, γιατί παραθέτοντας τις ευθύνες μου σε κάποιον άλλον, του παραθέτω και την εξουσία που κουβαλάνε αυτές οι ευθύνες. Και τότε έρχεται η αυτονομία του αναρχικού. Αν νομίζετε εσείς οι "μπάτσοι" που ελπίζω κάποια στιγμή να γίνεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ επαγγελματίες Αστυνομικοί (αν και δύσκολα, έτσι κι αλλιώς δεν σας το επιτρέπει η εκάστοτε κυβέρνηση) ότι αυτοί που ικανοποιούν τον εγωισμό τους με το να σπάνε τράπεζες και ότι πάρει ο χάρος γενικώς, όπου αυτοαποκαλούνται αναρχικοί, σημαίνει ότι είναι αναρχικοί, καλύτερα να ανοίξετε κάνα βιβλίο. Επειδή δηλαδή η "χρυσή αυγή" και οι υποστηρικτές της αυτοαποκαλούνται πατριώτες, σημαίνει ότι είναι κι όλα; Κι ο Παπαδήμος για πατρίδα μιλάει, σημαίνει ότι την εκφράζει; Και μη μου πείτε για το γνωστό μα τους ψηφίσατε και και και... Το ότι κάποιοι τους ψηφίσανε δεν σημαίνει ότι τους δώσανε την άδεια να τα κάνουν όλα "πουτάνα"... Ούτε ότι όλοι περίμεναν μια θέση εργασίας. Αυτά είναι πολύ εύκολα και παν-κατευθυντικά.
Τώρα, κανείς δεν σας επέβαλε να γίνεται αστυνομικοί και ενώ δεν έχει βγει κανείς από την αστυνομία να πει ότι μετανιώνει για την στάση της, ο περισσότερος λαός έχει μετανιώσει για την ανεύθυνη στάση του τόσα χρόνια και την εκδηλώνει..! Αν γίνατε αστυνομικοί με την πρόφαση της υπηρεσίας προς τον πολίτη, επειδή λέτε ψέματα στον εαυτό σας δε σημαίνει ότι θα το πιστέψουμε κι εμείς. Δεν γίνεται να αγαπάς τον Ελληνισμό και να μην αγαπάς τους Έλληνες. Δεν γίνεται να αγαπάς τους Έλληνες και να μην αγαπάς τους ανθρώπους. Αν ήσασταν τόσο πατριώτες δε θα γινόσασταν αστυνομικοί, θα γινόσασταν αυστηρώς Ιπποκρατικοί Ιατροί..! Εγώ δεν έχω τα "αρχίδια" ενός πατριώτη, αλλά τουλάχιστον δεν το χρησιμοποιώ για να καλύψω τα γούστα μου.
αντιεξουσιαστές στην εξουσία και εσείς σύντροφοι ε?
2. Αν εσύ ΔΕΝ ήσουν βολεψάκιας ΔΕ θα ήσουν ΜΑΤατζής. Ξέρεις πολύ καλά ότι προστατεύοντας αυτούς που σε ταΐΖΟΥΝ και εκτελώντας τις εντολές τους θα είσαι "κυριλάτος" και εξασφαλισμένος στο "ΣΩΜΑ" κ εσύ κ το παιδί σου. Σκέψου όμως το παιδί σου ξαφνικά να ΜΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ να γίνει ΜΑΤατζής σα τον μπαμπά του, νιώσει αδικημένος και θέλει να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ (όπως π.χ. χιλιάδες Ελλήνων την περασμένη Κυριακή)κατεβαίνοντας σε Ειρηνικές Διαδηλώσεις..Εκεί τί κάνεις φίλε μου;; Θα του πετάξεις το δακρυγόνο στη μούρη;; (όπως έκανε συνάδελφός σου σε μένα που ΔΕΝ έχω σηκώσει ΠΟΤΕ πέτρα σε κανένα συνάδελφό σου και ΕΠΙΣΗΣ ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ και ΔΕΝ έχω συμβάλει ΟΥΤΕ έχω υποστηρίξει στο ελάχιστο αυτά τα οποία μου προσάπτεις στο κείμενό σου)
3. ΔΩΣΕ ΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ: Ξαναδιάβασε το κείμενό σου σε μία ουδέτερη στιγμή -γιατί μπορεί να το έγραψες πράγματι όντας συναισθηματικά φορτισμένος- και ΕΑΝ αυτή τη φορά αναρωτηθείς "ΩΠΑ κάτσε.. γιατί είμαι ΤΟΣΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ;" τότε πίστεψέ με είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΒΗΜΑ..Και δεν το λέω ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΙΡΩΝΙΚΑ..συμβαίνει σε όλους..Ειλικρινά ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ σε ένα κείμενό σου; Είναι λυπηρό γιατί, ενώ πολύ σπάνια θα έχεις την ευκαιρία να δεις τη δημόσια τοποθέτηση ενός άντρα των ΜΑΤ, νά που πετυχαίνεις μία και είναι γεμάτη χαρακτηρισμούς αλλά και αόριστη και γενική επιθετικότητα!! Έχεις ήδη λοιπόν γίνει προκλητικός απεναντί μου (γιατί μιλάς γενικά στον Έλληνα) χωρίς ΚΑΝ να σε προκαλέσω εγώ! ΦΑΝΤΑΣΟΥ λοιπόν στο δρόμο ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ εκδηλώνεις αυτή την επιθετικότητά σου όταν: Α)είσαι εν βρασμώ ψυχής Β)έχεις άμεση πρόσβαση στα "πολεμοφόδιά σου" και φυσικά Γ) "ΠΡΕΠΕΙ" να εκτελέσεις και τη διαταγή-"ΚΑΘΗΚΟΝ". ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ Αθώο κόσμο.
4.Δίκαια "κράζεις" αυτούς που κάποτε στήριζαν αυτά τα κόμματα τα οποία τώρα ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΝ αλλά, κάτσε βρε αδερφέ, δεν υπάρχει και η περίπτωση κάποιοι όντως να μετάνιωσαν για την ψήφο τους; ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να τους είχαν ψηφίσει επειδή ΤΟΥΣ "ΒΟΛΕΥΕ";; ΜΑΘΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ. ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ και δες γύρω σου..ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ δεν έχουν κάτι μαζί σου! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ-ΕΜΑΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΕΣΥ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΟΣ (Επιθετικά, όπως και το κείμενό σου) γιατί είχες την εντολή να αραιώσεις/αδειάσεις το Συνταγμα. Την επόμενη φορά που θα βρεθείς κάτω "στο καθήκον" ΔΕΣ και σκέψου αν ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΕΡΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ. 5. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ και έρθεις με το μέρος του ελληνικού λαού ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ θα γραφτείς στην ιστορία ως "ο συνειδητοποιημένος ΜΑΤατζής, ο ΜΑΤατζής που έδειξε ότι έχει ΒΟΥΛΗΣΗ και δεν είναι ΑΒΟΥΛΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΥΠΑΚΟΥΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟ ΒΟΣΚΟ". ΜΟΝΟ τότε θα πέσει σαν τραπουλόχαρτα το σάπιο σύστημα που υποστηρίζεις με τόσο ζήλο. (ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΕΛΛΑΔΑ, Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΟΥ)..Δεν έχω την απαίτηση να συμφωνούμε σε ΟΛΑ, αλλά είναι κάποια πράγματα που, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, είναι οφθαλμοφανή ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ, γιατί αν το κοιτάξεις από ψηλά ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΕ ΦΙΛΕ μου! ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ! Συγγνώμη αν σε κούρασα με όλο αυτό -εγώ πάντως το διάβασα με ενδιαφέρον όλο το κείμενό σου, ΑΣΧΕΤΑ αν τελικά με απογοήτευσε- αλλά περιμένω απάντησή σου (έστω και σε επιθετικό τόνο).
είσαι βαθιά πολύ βαθιά νυχτωμένος!
Με τέτοιους ανθρώπους που έχουν το δικό σου IQ κανένας λαός δεν επιβιώνει!
Αργά αλλά σταθερά εξαφανίζεται…
είσαι βαθιά πολύ βαθιά νυχτωμένος!
Με τέτοιους ανθρώπους που έχουν το δικό σου IQ κανένας λαός δεν επιβιώνει!
Αργά αλλά σταθερά εξαφανίζεται…
Ο καθένας, ας ψάξει τον εαυτό του, και θα τον βρει μέσα στο κείμενο. Και, μη νομίζετε πάντα ότι για όλα φταίει κάποιος άλλος. Ένας φταίει... Ο κλασικός, ο μαλ@@κας, ο Έλληνας, που όλοι έχουμε μέσα μας. Αυτός που, όταν είναι πεζός, βρίζει τους οδηγούς, κι όταν οδηγεί, βρίζει τους πεζούς. Που μπαίνει κόντρα στο μονόδρομο και βρίζει αυτούς που πηγαίνουν κανονικά, επειδή του άναψαν τα φώτα. Που καπνίζει όπου γουστάρει γιατί ο νόμος αφορά μόνο τους άλλους. Πολλές φορές και σε live τηλεοπτικές εκπομπές, με τη μορφή "όρκας". Σκοτώστε τον Κουλούρη και την Κανέλη που έχετε μέσα σας και όλα θα γίνουν καλύτερα. Σεβασμός και ευγένεια στους συνανθρώπους μας.
ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ , ΠΕΣ ΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ;
ΕΚΤΟΣ ΠΙΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΙΧΝΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΑΨΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΑΣ !
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΤΙΚΟΣ !
ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝΑ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ ΣΤΑ ΣΑΡΡΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟΡΙΑ ,ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΙΛΗΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΖΕΨΕΙ !
ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ,ΞΕΝΩΝ ΓΡΑΒΑΤΟΦΟΡΩΝ !
ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ,ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ,ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ;
ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΡΕΤΕ ΚΑΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑΓΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΙ ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟ ΒΑΛΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ !
ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!
ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΙΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ! ΑΝΟΙΞΤΕ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ! ΑΙΝΤΕ ΤΩΡΑ!
Εχω βρεθει πολλες φορες σε διαδηλωσεις και εχω βιωσει την χρηση των χημικων ΧΩΡΙΣ να εχει προηγηθει οτιδηποτε. Δυο φορες εχω βιωσει και βια χωρις να ειμαι κουκουλοφορος, να εχω πεταξει οτιδηποτε, και κυριως χωρις να εχω καν επιτεθει εστω και φραστικα εναντιον οποιοδηποτε.
Δεν κατεβηκα στο δρομο γιατι πιστευω στην βια, αλλα γιατι ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ την αποσυνθεση της κοινωνιας μας απο επιορκους.
Κυριοι τις αστυνομιας, σας εχω δει να χτυπατε γυναικες,παιδια,υπερληλικες, με χημικα και με γκλοπ. Κυριοι σας εχω δει να ΜΗΝ μπορειτε να ξεχωρησετε τον οποιον σαν εμενα που διεκδηκει το ηθικο και πολιτικο δικαιωμαν του συνερχεσθε αοπλος και ειρηνικως.
Σας εχω δει να πετατε πετρες.(Αληθεια σε ποιο εγχειριδιο προβλεπεται αυτο;)
Σας εχω δει να ασχημονειτε.
Σας εχω δει να υπερβαλεται, εναντι ανθρωπων που ΔΕΝ εχουν κανει κατι.
Αλλος σας εχει επιτεθει και εχει ασκησει βια λεκτικη και οχι μονο, και σε αλλους επιτεθηκατε. Κατα πολλες φορες ηταν αδυναμοι ή ανθρωποι που δεν ειχαν κανει κατι εναντιον σας.
Διαβαζω για επαναστασεις κλπ. Αγαπητοι μου οτι προβλημα δημιουργηθηκε εν ειρηνη, εν ειρηνη θα λυθει ακομα και αν μεσολαβησει βια.
Δεν σας θεωρω στοχο, γιατι ειστε ΟΡΓΑΝΑ. Σημερα χαιρετατε τον Χ αυριο τον Ψ.
Εχω φαει τα χημικα ΧΩΡΙΣ λογο εχω υποστει ΒΙΑ χωρις λογο, αλλα δεν σας θεωρω τιποτα παραπανω απο ενα σακκο του μποξ, και ως εκ τουτου δεν εχω κανενα συναισθημα απεναντι σας. Μου ειστε αδιαφοροι.Για μενα και αλλο κοσμο , ο στοχος μας ειναι να φυγουν οι επιορκοι απεναντι στην κοινωνια και το Ελλαδα. Και σε αυτο δεν θα κανω (και δεν θα κανουμε) πισω.
Οσες διμοιριες και να ειστε , ακομα και με χρηση οπλων αν κανετε, θα ειμαι εκει.
Την αλλη φορα που θα κανεται "ντου" προσεξτε που το κανετε. Γιατι νομιμος στοχος δεν μπορει να ειναι γυναικες παιδια και υπερληλικες.
Θα συνεχισω να ειμαι κατω στο δρομο και να αντιστεκουμε σε πολιτικες, και αποψεις που το πολιτικο συστημα προσπαθει να περασει με αντιδημοκρατικους και ανελευθερους τροπους.
Ψεκαστε, ριξτε χημικα, χτυπηστε,αλλα να θυμαστε οτι η ωρα της κρισης θα ερθει για αυτο το σαπιο συστημα. Διαλεξτε αν θελετε να ειστε και εσεις τμημα απο αυτο που θα ζητηθουν ευθυνες ή οχι.
Να θυμαστε οτι αυτοι που θα σας ζητησουν ευθυνες ΔΕΝ θα ειναι οι κουκολοφοροι. Θα ειμαστε ολοι εμεις που ζηταμε πολιτικη λυση και εχουμε αλλου τυπου παιδεια και αντιληψη της πραγματικοτητας. Και ειμαστε πολλοι.
Προς τον κυριο που εγραψε το αρθρο:
Ειμαι στον Ιδιωτικο τομεα, και πληρωνω εγω και η οικογενεια μου την κριση ,χωρις να εχω ζητησει ΚΑΝΕΝΑ ρουσφετι και κυριως χωρις να εχω παρει λεφτα απο το κρατος ή την ΕΕ. Και ΟΧΙ δεν δεχομε αλλο να πληρωνω τα κερατιατικα που μου φωρτωνουν.
Εισαι αδικος στους χαρακτηρισμους σου και μαλλον δεν εχεις καταλαβει οτι το μελλον το δικο σου και των παιδιων μας , αν εχεις το εχουν ηδη υποθηκευσει.
Στα χαλια που ειμαι εγω σημερα, θα εισαι και εσυ αυριο, μην εχεις την παραμικρη αμφιβολια. Σκεψου το, οπως και καθενας απο εσας που με το προσχημα περνω εντολες και τις εκτελω τις εκτελειται και απεναντι σε ποιον.
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ:
Αν εχετε απορια γιατι αυξανει ο κοσμος που σας θεωρει στοχο να σας την λυσω. Δεν ειναι γιατι εμποδιζεται το κοσμο να μπει μεσα, αλλα κυριως γιατι εχετε ασκησει βια χωρις κανενα μετρο. Μια , δυο τρεις, εκπαιδευεται τον κοσμο στην αντιδραση , δεν το καταλαβαινεται;
με το να ασκεις βια στο τελος να τον εκπαιδευεις να σου επιτεθει τοσο απλο ειναι. Και αν δεν εχει την ιδεολογικη ή την πολιτικη πεποιθηση της μιας βιας και να εχει ξεχωρισει τι θεωρει στοχο και τι οχι , τι περιμενεται να γινει στο τελος;
Καλη τυχη σε ολους μας.
Αλλο ενα πραγμα που θελω να τονισω ειναι. ο διαχωρισμος την ΕΛΑΣ απο τα ΜΑΤ.. Τα 2 αυτα σωματα δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους, τουλαχιστον ετσι οπως τα αντιλαμβανομαι εγω. Καμια σχεση ουτε σε μορφωτικο επιπεδο, ευγενεια, συμπονια, ανθρωπια.
Ουκ ολιγες φορες υπηρξε αθεμιτη επιθεση απο δυναμεις των ΜΑΤ, χωρις να υπαρχει κινδυνος της σωματικης τους ακαιρεοτητας.
Ναι, πολυ απλα.. και δυστυχως για μας εκτελουν εντολες, και δειτε τα.. η πρωτη γραμμη ειναι αμουστακα παιδακια, καταλληλα διαλεγμενα ωστε η κριση τους να ζυμωνεται... Υπαρχουν βεβαια και μεγαλυτεροι και τους θεωρω διανοητικα καθυστερημενους. Οικογενεια οι ιδιοι δεν εχουν? Δεν εχουν ανηψια, κορες και γιους μεσα στο πληθος? Εκτελουν διαταγες που θα μπορουσαν να σκωτοσουν την ιδιοα τους την οικογενεια? Μηπως τελικα δεν ειναι τυχαιο, η επιλογη των ΜΑΤ, μηπως οντως δεν εχουν οικογενεια?
Μη βγει τωρα καποιος και πει οτι 'Η δικη μας οικογενεια καθεται σπιτι" γιατι ο καιρος ειναι λιγος που η κορη η γιος σου ΜΑΤατζη θα βρεθει στην πρωτη γραμμη και θα δεις τον χειροτερο σου εφιαλτη να γινεται πραγματικοτητα..
Και για του λογου το αληθες... οι πετρες εχουν στοχο να φυγει το εμποδιο (ΜΑΤ) που στεινεται μπροστα μας εναντια σ'αυτο το σαπιο συστημα, που ουδεις αναγνωριζει..
Αν θελετε να κανετε κατι καλο για την πατριδα σας, ανοιξτε διαδρομο και ειρηνικα θα ανατρεψουμε την κυβερνηση.. ο οργη του λαου αναποφευκτα κλιμακωνεται, δειξτε τους οτι μαζι μπορουμε να καταλυσουμε οποιοδηποτε συνταγμα και να ειστε σιγουροι οτι θα ειμαστε με σας και οχι εναντιον, παρ'ολα οσα εχεται κανει, μετα απο εντολες βεβαιως, το καλοκαιρι στο συνταγμα, που ημουν εκει και δεν πιστευα στα ματια μου, και την κυριακη 12-2 που η επιθεση ηταν δολοφονικη..
γιαυτο τι εχετε να πειτε κυριοι?
για τον 16 χρονο αλεξη τι εχετε να πειτε κυριοι?
για τους νεκρους μεταναστες τι εχετε να πειτε κυριοι?
σαπιλα και διαφθορα η αστυνομια.η καταπτωση του ανθρωπινου ειδους.
το παραπανω κειμενο αμφιβαλω αν το εγραψε ενας απο εσας..οσο για το αν υπαρχουν καλοι αστυνομικοι,δεν διαφωνω, αλλα δεν δεχομαι την αγνοια τους.ολοι γνωριζουν, μηδενος εξαιρουμενου!
ανοιξτε χωρο για τον κοσμο, για μια φορα στην ζωη σας εχετε την ευκαιρια να γινετε ηρωες στα ματια του κοσμου.μην την αφησετε να παει χαμενη.
οσο για το ποιοι βολευτηκαν απο το συστημα που επικρατουσε στην ελλαδα τοσσα χρονια ειναι αστειο να λετε οτι ολοι το στηριζαν γιατι ηταν διεφθαρμενοι.οι βολεμενοι ηταν ενα 10-20%.οι υπολοιποι τους ψηφιζαν γιατι τους πιστευαν,γιατι ειχαν αναγκη το καλύτερο αυριο που υποσχονταν.ο παπανδρεου στις τελευταιες εκλογες πηρα κοντα 40%.ολοι αυτοι ηταν διεφθαρμενοι?ΟΧΙ!απελπισμενοι ηταν.
τωρα ομως που το πολιτικο συστημα εχει ξεβρακωθει πληρως, ο κοσμος ειναι διατεθειμενος να δημιουργησει την χωρα του απο την αρχη.και εσυ αστυνομικε εισαι εκει για να προστατευσεις τη ληστοσυμορια?που εχει βαλει χερι και στην δικη σου ζωη και αξιοπρεπεια?ο χαρακτηρισμος σας ως ταγματαλυτες δεν ειναι καθολου υπερβολικος και εσεις μονο εσεις μπορειτε να αντιστρεψετε το κλιμα σε βαρος σας.δωστε τοπο στο λαο, να εφαρμοσουμε μια δημοκρατια η οποια θα δινει πραγματικα στον απλο λαο την αξιοπρεπεια που εχει στερηθει.μια δημοκρατια που θα γινει για μια ακομη φορα προτυπο πολιτευματος για ολο τον κοσμο.
μιλαω σε ολους σας και σας παρακαλω βγαλτε τον ανθρωπο που εχετε μεσα σας,μεταμορφωστε το τερας.βγαλτε τον ανθρωπο αυτον που ξερει να αγαπαει,οπως αγαπατε τα παιδια σας, τις γυναικες σας ,τους γονεις σας,τους φιλους σας.
το μεγαλο στοιχημα για εσας ειναι τωρα!
η κυριακη 12 φλεβαρη ηταν απο τις μεγαλυτερες διαδηλωσεις που γνωρισε η αθηνα.1.000.000 κοσμου διαδηλωνε.αυτον τον κοσμο δεν ορκιστηκατε να υπηρετειτε?
κωστας παπαδοπουλος.
28 ετων βιολογος,ιχθυολογος
με πολλα ονειρα για το μελλον
ονειρα εδραιωμενα σε αυτον τον ευλογημενο τοπο μας.
δεν παραιτουμαι και θα συνεχισω να αγωνιζομαι για πραγματικη ελευθερια.
σας καλω να ακουσετε τα συνδικαλιστικα οργανα σας.
σας εδωσαν πατημα .
οσο ζω ελπιζω
Παπαδοπουλος Κωσταντινος
'Η ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ 'Η .....ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ !!!!!!!!!!
ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΙΝΕΖΟ,ΡΩΣΟ,ΙΑΠΟΝΑ,ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ,ΧΙΛΙΑΝΟ,ΚΟΥΒΑΝΟ,ΤΟΥΡΚΟ ΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ !!!!!!!!!!
ΓΙΩΡΓΟΣ Μ.
Ta ypoloipa pou diavasa se ayto to blog, kathos kai to idio to arthro arnoume na to sxoliasw giati htan toso vlakodes pou den ksero apo pou na arxisw.
File Giorgo o monos logos pou tosa xronia den exo vgei sto syntagma na rhkso petres stous astynomikous einai dioti pisteya oti anamesa sas yparxoun kai anthropoi opos esy pou exoun mia pio sovarh antilhpsh ths katastashs (an kai pisteyw oti einai elaxhstoi san esena).
Oi Astynomikoi prepei, se authn thn dyskolh periodo, na paroun thn katastash sta xeria kai na symporeytoun me ton Lao. Thn prohgoumenh Kyriakh oi diadhlotes den thelan na kapsoun esas alla thn Vouli. Eprepe na tous afhsete dioti den exete orkistei na prostateyete poulimenous politikous alla orkisthkate pisth sto syntagma kai stou nomous tou kratous, ta opoia paraviazontai kathimerina mesa sthn voulh thn stigmh pou ta teleytaia xronia exoun perasei polloi antisyntagmatikh nomoi(diorthose me an kano lathos). Analavete loipon ths eythines sas kai afhste ths kokoromaxies me tous dithen anarxikous mpaxalakides.
Xrhstos Metanasths
http://www.youtube.com/watch?v=wpJZM-2LroE&feature=share
Παντα υπαρχει ελπιδα για ενα καλυτερο μελλον!
Φιλικα Μορφεας
Και να κάνει λόγο για τους τραυματίες του τα τελευταία χρόνια, τη στιγμή που στα ίδια νούμερα καταλήγουμε εξαιτίας της υπάρξης και δράσης του, μόλις με δύο - τρεις διαδηλώσεις.
4:35
Τελικά όταν απευθύνεσαι σε ζώα πρέπει να μιλάς στη γλώσσα τους!! Τι δε καταλαβαίνεις βρε αγράμματε???!!! Ποιο Σύνταγμα παραβιάζω, που δε ξέρεις τι είναι το Σύνταγμα. Πετάς τη μία παπαριά πίσω από την άλλη μπας και κερδίσεις τις εντυπώσεις!!!!! Κατάλαβε επιτέλους ότι η Αστυνομία απαντά μετά τις επιθέσεις, ψευτοεπαναστάτη!!! Τράβα να δεις και μετά μίλα, όχι ότι σου λένε οι άλλοι!!! Τους χαρακτηρισμούς σου, σου τους στέλνω πίσω αυτούσιους!!!
Και όταν βλέπουν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι βγάζουν το άχτι τους στο κακομοίρη το συντάκτη και στους λοιπούς αστυνομικούς οι οποίοι τις ίδιες περικοπές έχουν αλλά οι ίδιοι οι πολιτικοί τους βάζουν απέναντι στο πλήθος.
Παραπάνω λέτε οτι του γλύφαμε και λοιπά, εγώ φίλε δεν εγλειψα κανέναν, αλλά και να έγλειψα εγώ σίγουρα θα έγλειψες και εσύ γιατί και εσύ πολίτης είσαι. Ποιος ο λόγος να μην μπούμε μέσα; Μήπως φοβάσαι να πολεμήσεις τα αφεντικά σου; ή μήπως προτιμάς να κάνεις αυτό που έχεις κάνει πολλές φορές (να χτυπάς) και να αρκεστεις σε αυτό. ;;;;; και ντροπή σου μάγκα που ποστάρεις τέτοιες μαλακίες. μας έχουν λιώσει στο ξύλο, εμάς γυναίκες παππούδες γιαγιάδες, σκυλιά γατιά, (+το τύμπανο του αγανακτισμένου) και βγαίνουν να μας την πούνε κιόλας... κάντε εμετό να συνέλθετε ρε... να φοράτε μάσκα όταν ψεκάζετε, γιατί ορίστε τι παθαίνεις
1) τα ΜΑΤ επιδιωκουν με μικροτραυματισμους να φαινονται τραυματιες ωστε να βγαινουν ελευθεροι υπηρεσιες και να καθονται.
2) τα ΜΑΤ μαζι με την Ασφαλεια πηγαινουν στα νοσοκομεια και συλλαμβανουν τραυματιες (για να καταλαβεις τι καθαρματα ειναι) με ψευτικες κατηγοριες. Ετσι πολυς κοσμος αποφευγει να πηγαινει στα νοσοκομεια οταν τραυματιζεται και προτιμαει ή τα κοινωνικα ιατρεια ή το να παει σπιτι του.
ολοι εσεις ειστε οι κομπλεξικοι γειτονες που καλειτε την αστυνομια οταν ο γειτονας σας βαλει λιγο δυνατα τη μουσικη,παρκαρει το αμαξι του 2 εκατοστα περα απο το χωρο σταθμευσης,δε πληρωνει τα κοινοχρηστα,τα φυλλα της μουριας του πεφτουν στο οικοπεδο σας,μαλωνει το παιδι του,φτιαχνει καλυτερη σκεπη απο τη δικη σου κ για καθε κακια που σας καρφωνεται στο μυαλο.ειστε εσεις που σας εχουν κλεψει αρκετες φορες κ οταν καποια στιγμη πιασουμε το δραστη κ σας δωσουμε πισω το κλοπιμαια που σας ανηκουν δε λετε ουτε ενα ευχαριστω κ μας τη λετε που δεν εχουμε συλλαβει ολους τους δραστες της περιφερειας!ετυχε μια φορα να βρισκομαι κοντα σε μια αρπαγη τσαντας.συνελλαβα το δραστη μερικα μετρα πιο κατω κ εκει ηταν κ μια παρεα φοιτητες που με εκραξαν επειδη εβαζα χειροπεδες σε φιλησυχο πολιτη,ενω η εγκυος γυναικα με ευχαριστουσε.ο δε συζυγος της μετα με ειρωνευοταν γιατι δεν επρεπε να τον εχω συλλαβει πριν της επιτεθει!αυτοι ειστε.που τα παιδια σας τα κακομαθημενα οποτε περναμε εξω απο ενα σχολειο πεταγονται στα καγκελα κ βριζουν χυδαια!κοιτατε μονο να ψοφησει η κατσικα του γειτονα σας .εσεις να ειστε καλα ...
για ολα τα δεινα φταιμε εμεις κ οχι τα δικαστηρια κ οι πολιτικοι.πρεπει οπωσδηποτε να καψουμε τους πολιτικους που γλυφαμε κ μετα ως δια μαγειας ΟΛΑ θα διορθωθουν.θα βρειτε οι ανεργοι δολεια κ οι υπολοιποι θα εχουμε αυξηση στο μισθο.ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ.τοσα χρονια καιτε κτιρια,σκοτωνεστε μεταξυ σας κ τι συμπερασμα βγαλατε?ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ οπαδοι ειστε σε ολα σας.οπως κ στις ομαδες που σκοτωνεστε ανευαιτιας.κ μετα φταιει η αστυνομια που δεν ειχε δυναμεις στο σημειο.βαλτε σε ενα τρενο γαυρους κ βαζελους.ολα αυτα τα παλικαρια θα φερθουν πολιτισμενα οπως φερεστε εσεις τωρα!!!τα ιδια χαλια με αυτους ειστε αν δεν ειστε αυτοι οι οπαδοι.να καουν ολα αφου δε μας ανηκουν!αυτη ειναι η φιλοσοφια σας.εμεις τα δικα μας χαλια σαν αστυνομια τα εχουμε δει προ πολλου κ παλευουμε να τα εξαλειψουμε.δεν εκτοξευουμε απειλες.κανουμε πορειες πολυ πιο ειρηνικες κ πιο ουσιωδεις απο εσας.αλλα στις πορειες μας,μαζευεστε κ μας χλευαζετε.Αυτοι ειστε!κ οσα λεω τα εχω βιωσει.αναλαβετε τις ευθυνες σας.και επειδη ερχονται εκλογες κ θα ψηφισετε παλι τα 2 μεγαλα κομματα που μεχρι πριν λιγο θελατε να καψετε, μετα ελατε παλι να ζητησετε ευθυνες απο την αστυνομια! 'Το θλιβερότερο θέαμα είναι δέκα Έλληνες διανοούμενοι σε ένα δωμάτιο. Ο καθένας θα προσπαθήσει να μεταβάλει τους άλλους σε ακροατήριο' λεει ενα αποφθεγμα για εμας!κ εγω ισως ανηκω εκει αλλα διαφερω απο εσας γιατι το γνωριζω!!!!!!
Ενώ εσύ που κάθεσαι και προστατεύεις αυτόν που ξεπουλάει τη πατρίδα σου καλύτερος είσαι!!!!
Όσο χάλια είναι αυτός που πετάει τη πέτρα και τη μολότοφ.. άλλο τόσο χάλια είναι και αυτός που πετάει το δακρυγόνο και κοπανάει τον κόσμο!!
Δε με αντιπροσωπεύει καμιά αντίληψη και απο τις δύο!!
Θέλω ένα έννομο κράτος που ο πολιτικός που πατάει αστυνομικούς και περνάει δέκα κόκκινα να τιμωρείται παραδειγματικά!!
Θέλω ένα κράτος που αυτός που σπάει τη περιουσία του συνανθρώπου μου σαπίζει σε κάτεργα μέχρι να ξαναφτιάξει ότι έσπασε!
Και θέλω αυτόν που ξεπούλησε τη πατρίδα μου να τον δω κρεμασμένο!!!
Αν έχεις πρόβλημα με αυτό... είσαι τα ίδια χάλια με αυτόν που προστατεύεις!!!
Φίλε 20/2 2:21 μπορεί ο πρωτος λόγος να ισχύει για μερικούς αλλά ο δεύτερος μου φαίνεται υπερβολικός γιατί αν πας χτυπημένος στο νοσοκομείο δεν είναι ανάγκη να πεις και που τραυματίστηκες έτσι δεν είναι. Μετά τη σύγκρουση ΚΚΕ κουκουλοφόρων υπήρχαν πολλοί τραυματίες στο νοσοκομέιο αλλά δεν νομίζω να συνελήφθησαν. Για μένα μια έιναι η λύση ψηφίστε κόμματα εκτός βουλής.
Πλέον όλοι δίκιο έχουν, θα πρέπει όμως να υπάρχει ψυχραιμία και ομοφωνία.. Και απο τους πολίτες και απο τους αστυνομικούς.
Καταρχήν αυτο που ταχα μου ζητάει ο κόσμος, να μπει στη βουλή, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Και ερωτώ, ΕΣΥ που υποτίθεται ότι ζητάς απο το ματατζη να σου κάνει χώρο για να μπεις στη βουλή , θα ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ τον (κάθε) παγκαλο ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ; Η θα κανεις πλιάτσικο και θα αφήσεις τους υπεύθυνους να πανε φυλακή για ΣΕΝΑ;
Θα ρωτήσω εγώ με την ίδια ´´λογική´´...
Ο ιδιωτικός υπάλληλος, δεν ήξερε ότι μπορεί να μείνει άνεργος; Γιατί λοιπόν διαμαρτύρεται;
Οι αστυνομικοί διαμαρτύρονται κύριοι, για τις συνθήκες εργασίας και όχι για το πόσο επικίνδυνο είναι το επάγγελμα. Ακριβώς ότι κάνει δλδ ο κάθε κλάδος για να προστατέψει τα συμφέροντα των εργαζομένων του.
Αντωνης
να αγιάσει το στόμα σου!
Προς μερικούς αναρχοτρέχα-γύρευε:
1. Οι αστυνομικοί από το 1995 προσλαμβάνονται με ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ. Αλλά πού να το πάρεις είδηση; Όταν είσαι στο εξοχικό του μπαμπά με τους φίλους σου στη Μύκονο ή όταν φοράς την κουκούλα για να σπάσεις τα μαγαζιά μερικών φουκαράδων, έτσι, για να ξεδώσεις από την καταπίεση του σπιτιού, το οποίο σου λέει να περνάς και από τις επιχειρήσεις της οικογένειας που και που; Όπως βλέπεις δεν αναφέρω ότι είσαι απασχολημένος λόγω εργασίας ή μελέτης στη σχολή, εντάξει ας μη δουλευόμαστε κιόλας...
2. Απεργία; Μακάρι, το παλεύουμε και αυτό για να να μας δοθεί το δικαίωμα κάποτε. Κάναμε μερικές κινήσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Αν μας δοθεί το δικαίωμα, τότε να σε δω... Προς το παρόν απαγορεύεται από το Σύνταγμα, αλλά αυτά για εσένα είναι λέξεις άνευ αξίας...
3. Και last but not least... αυτό το "αγράμματοι"... κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Είπαμε, στην Αστυνομία μόνο με Πανελλήνιες ή, όταν μιλάμε για Συνοριοφύλακες και Ε.Φ. με μόρια μέσω ΑΣΕΠ (το οποίο σημαίνει πως αν δεν υπάρχει πτυχίο, αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεται). Οι δε βάσεις εισαγωγής στις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας βρίσκονται στα ύψη (μια βόλτα από το site του ΥΠΕΠΘ θα σε πείσει) και πολύ πιο πάνω από Σχολές όπως π.χ. Μαθηματικό Θεσσαλονίκης... Αλλά εσείς εκεί: "αγράμματοι!" Ο Αίσωπος πολύ σωστά το αφηγήθηκε τελικά με την αλεπού και τα σταφύλια...
ενταξει φυσικα δεν ειναι λυση αγορι μου να σου πεταμε πετρες αλλα εσυ εισαι οργανο και κανεις τη δουλιτσα σου και η δουλιτσα σου ειναι να τρως εσυ τις πετρες για να μας φευγει η οργη. δεν σου φταιμε εμεις το συστημα σου φταιει και εσενα απλα δεν το ξερεις και μαλλον δεν θα το συνηδητοποιησεις ποτε.
Όχι αγάπη μου, δε θα πάτε στην τροχαία, θα πάτε σπίτια σας, γιατί είστε άχρηστοι.
οχι μεγαλε, δεν σας εχουμε αναγκη. Οι βουλευτες σας εχουν αναγκη και η κυβερνηση,οχι οι πολιτες. Οι πολιτες ειναι αυτοι που σας βριζουν, που ειναι ανεργοι, που διαμαρτυρονται και παιρνετε εντολες να τους χτυπησετε. Αυτοι με τα καγιεν ειναι οι τραπεζιτες.
Και αν θες να είσαι εντάξει με τον απλό πολίτη που δεν καταλαβαίνει, βοήθα τον να καταλάβει. Γι αυτόν εργαζόμαστε. Δε νομίζεις;
Συμφωνώ με τον 4.07. Τα ΜΑΤ δεν είναι Αστυνομία. Δεν επιτελούν Αστυνομικό έργο. Είναι όργανα καταστολής.
Για τον Χρήστο Μετανάστη (μετανάστες είμαστε όλοι μας)
Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας ότι η Αστυνομία υπηρετεί το Σύνταγμα και τους νόμους αυτού του "κράτους". Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Μακάρι να έρθουν όλες αυτές οι αλλαγές που θα κάνουν την ζωή όλων μας καλύτερη, που όλοι θα απολαμβάνουμε την δικαιοσύνη και που θα βλέπουμε κάτι καλό στο μέλλον για τα παιδιά μας.
ΓΙΩΡΓΟΣ Μ.
Το ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία το γνωρίζουμε και κάποια στιγμή θα γίνονταν η υπερχήλιση
δεν είμαι αστυνόμος, άνεργος είμαι, απλά ρωτάω όσους κατηγορητε τα ΜΑΤ και τους αστυνομικούς γενικά (δίκαια-άδικα είναι άλλο θέμα), χετε τα κότσια να κατσετε στη θέση ενός ΜΑΤατζη όταν του πετάνε πέτρες ? στη θέση του αστυφύλακα που περνάνε κλήση να πάει σε σπίτι και δεν ξέρει αν θα βρει παππούδες να φωνάζουν ή κανέναν σαλταρισμένο εγγονό που σκότωσε τους παππούδες και έχει ακόμα την καραμπίνα στα χέρια ? στη θέση κάποιου τροχονόμου που παίρνει κλήση να πάει σε τροχαίο και βλέπει τον αδερφό του νεκρό,στη θέση ενός μοτοσικλετιστή που καταδιώκει αυτοκίνητο και του ρίχνουν με Καλάσνικοφ ? έχετε τα κότσια ? αν ναι δοκιμάστε το για 1-2 μέρες,αν όχι βουλώστε το και μη μας πρήζετε.
για να μπουν σε αυτή τη σχολή το θέλανε, ήξεραν που πάνε,οκ.
πόσοι από εσάς δεν ξέρατε σε τι δουλειά πάτε να δουλέψετε ? πόσοι από εσάς δεν παραπονέθηκαν για κάτι που έπρεπε να κερδίσουν στην δουλειά και δεν τους το έδωσαν ? πόσοι από εσάς πήγατε και είπατε στο αφεντικό "ή μου δίνεις.... ή φεύγω ",σε πόσους από εσάς σας είπε το αφεντικό "αύριο θα κάνεις...." και του είπατε "δεν το κάνω γιατί έχω κανονίσει για αύριο?". γιατί ζητάτε από έναν μπάτσο να το κάνει? πόσοι από εσάς που πήγατε φαντάροι είπατε όχι σε διαταγή αξιωματικού ?
γιατί αν το κάνει θα είναι πιο μάγκας από εσάς,θα έχει πιο βαριά αρχ...α από εσάς.
τώρα ξέρω θα ξεσηκωθούν 5-10 να μου λένε μπράβο, άλλοι 20-30 να με βρίζουν, όλοι εσείς όμως δεν έχετε τα κότσια ενός ΜΑΤατζη που παίρνει φωτιά η φόρμα του και συνεχίζει να είναι στη θέση του.
οπότε πάτε κρυφτείτε στα πανεπιστήμια να κάνετε τους μάγκες γιατί το γαμώτο είναι ότι όταν είσαι παράνομος πρέπει να πληρώσεις, τουλάχιστον να έχεις την αξιοπρέπεια να το παραδεχεσε !!!!
ΕΣΑΣ ΑΠΛΑ ΕΔΩ "ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ" ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε.Φ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΟ!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΤΡΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ! ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΗΝ ΤΟ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ 100% ΣΤΟΥΣ "ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ" ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟ!!!! ΑΠΛΟΣ Η ΑΚΡΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ! ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΧΑΣΑΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΜΜΑΧΟ "ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΜΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ" ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!...
Για τους αλλους βιαζμους και της ληστειες που γινονται ενω εσεις φυλατε τα σπιτια βουλευτων και καθε λογις λαμογιο ουτε λογος ετσι?
Αλλα το μυαλο σου μεχρι εκει φτανει,να βρισεις λιγο,να βαρεσεις κανα πολιτη με την δικαιολογια παντα πως τετοιες εντολες εχεις.Ειμαι σιγουρος πως αν ησουν σωστος αστυνομικος δεν θα ανεβαζες τετοιες βλακειες,γιατι δεν κατακρινω ολους τους μπατσους,αφου και εσεις προβατα ειστε καθοδηγουμενα απο τον βοσκο σας.
Ειδικά σε αυτή την Πατρίδα έχει και πολλούς οπαδούς αυτή η πρακτική!
Βλέπω σε άλλα κράτη τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και χαίρομαι.Με ταμπούρλα και τραγούδια και χρωματιστές σημαίες κατεβαίνει ο κόσμος στις πορείες και δεν επιτρέπεται σε κανέναν να κάνει μ@λ@κία.
Μονάχα εμείς κι οι Αφγανοί σκοτωνόμαστε αναμεταξύ μας.
Ζητείται λογική.Και να απομονωθούν οι ακραίοι ένθεν κακείθεν.
Από'δω και μπρος εσύ θα τσιμπάς κανα χιλιοπεντακοσαράκι μαζί με τα "ανθυγιεινά", τα "σ/κ" και τις υπερωρίες και εγώ 480.
Με γειά σου και χαρά σου. Είσαι πιο μάγκας απο εμένα έκανες την σωστή επιλογή και έχεις και εξουσία - και την μοστράρεις κιόλας.
Αλλά σου ορκίζομαι ρε, τον μισθό που βγάζεις δεν θα τον χαίρεσαι καθόλου. Κάθε μέρα στο τρέξιμο θα σε έχω, θα λιώσεις στην ορθοστασία και στην πέτρα. Από την μύτη θα στον βγάλω. Κι αυτό δεν ειναι απειλή. Είναι υπόσχεση.
Ένας οργισμένος πολίτης
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ ΓΙΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΜΕΛΛΗΜΑΤΑ ΕΝΣΤΟΛΩΝ!
Την απόδοση ενός ιδιότυπου καθεστώτους, που επί της ουσίας θα σημάνει.....πλήρη νομική ασυλία, για τα μέλη τωνδυνάμεων καταστολής, προωθεί η Κυβέρνηση του μαύρου μετώπου.
Συγκεκριμένα, στο άρθρο 20 του νομοσχεδίου για την παροχή υπηρεσιών ασφαλείας σε εμπορικά πλοία, προβλέπονται αυτολεξεί τα εξής:
"Για τα αδικήματα που διώκονται κατ' έγκληση (σσ, όπως για παράδειγμα η απλή εξύβριση ή η απλήσωματική βλάβη), και φέρεται ότι διαπράχθηκαν από αστυνομικό, λιμενικό ή πυροσβεστικό υπάλληλο, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και εξαιτίας αυτών, δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις των άρθρων 275, 409 - 413 και 417 - 429 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας''.
Στην ουσία η επαίσχυντη αυτή διάταξη καταργεί την αυτόφωρη διαδικασία, για τα πλημμελήμματα και τα πταίσματα που διαπράττονται από τους αστυνομικούς κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων κλπ
Έγκυροι νομικοί κύκλοι τονίζουν πως αυτή η διάταξη θα σημάνει την ουσιαστική απόδοση πλήρους νομικής ασυλίας για τα εν λόγω αδικήματα στους πραιτωριανούς του καθεστώτος, μιας και οι χρόνοι εκδίκασης υποθέσεων με τις συνεχείς αναβολές κλπ, θα οδηγήσουν σε παραγραφές των εν λόγω αδικημάτων!
Κανείς πλέον δεν μπορεί να προβλέψει πού θα οδηγήσουν τέτοιες πρακτικές, όταν κατά τον τελευταίο 1 χρόνο από καθαρή τύχη δεν έχουν υπάρξει ανθρώπινες απώλειες από τη συχνά δολοφονική δράση των ΜΑΤ και ΔΕΛΤΑ - ΔΙΑΣ (υπόθεση Γιάννη Καυκά, συγκεντρώσεις ενάντια στο Μεσοπρόθεσμο με κυνηγητό στα σκαλιά της πλ. Συντάγματος, κυνηγητό με μηχανές στα στενά κάτω από το Σύνταγμα και άλλα πολλά)."
Δείτε όλο τον Κωδικά Ποινικής Δικονομίας
http://enastyhal.gr/eggrafa/kodikaspoinikisdikonomias.pdf
Φιλικα Μορφεας
Γι'αυτό και ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν μπορεί να αποφασίσει το προφίλ του πολίτη που θα του "άρεσε" να προστατεύει.
Ποιός είναι ο "ιδανικός" πολίτης κατ'αυτόν, που θα άξιζε να προστατευθεί; O μη δημόσιος υπάλληλος; O ιδιωτικός υπάλληλος; O επιχειρηματίας, η γιαγιά με τη μάσκα που προσπαθεί να προφυλαχθεί απ'τα χημικά που λόγω βλακείας ρίχνει στο πλήθος;
O άνεργος;
Ποιός τύπος ΠΟΛΙΤΗ κατ'αυτόν αξίζει την προστασία του εκπρόσωπου του νόμου; Ας μας απαντήσει ο -θεός να τον κάνει- "συντάκτης" του κειμένου (ξέρω Αλβανούς που ξέρουν ελληνικά πολύ καλύτερα από τον εν λόγω αστυνομικό) ή αν αυτός ΔΕΝ μπορεί λόγω ηλιθιότητας, ας μας απαντήσει κάποιος συνάδελφός του.
ΥΓ. Εν πάση περιπτώσει "κύριε" αν το δημόσιο δεν σας αμείβει καλά, παραιτηθείτε και κάντε αυτό που ξέρετε καλύτερα: Σεκιουριτάς στην καλύτερη ή μπράβος σε κανένα κωλόμπαρο.
Σε τί νομίζετε ότι μας ενδιαφέρει το μισθολογικό σας παράπονο;
YΓ.2.: Aν είχατε ένα σωρό νεκρούς ή τραυματισμένους κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, δεν σας φταίει κανείς. Μόνο η ελλιπής εκπαίδευση καθώς και η ανικανότητα εκτίμησης του κινδύνου σε επικίνδυνες καταστάσεις - την οποία (ανικανότητα) μας την μοστράρετε εδώ πέρα, υπερήφανα κιόλας, βγάζοντας όλο σας τον κομπλεξισμό στον αναγνώστη ο οποιος κατ'εσάς αντιπροσωπεύει και τον διαδηλωτή.
ΥΓ.3.: Για τους συναδέλφους σας, που σας επικροτούν, αν αισθάνονται όπως εσείς, τόσο μεγάλη έχθρα για τον πολίτη, και έχουν τόσα πολλά απωθημένα εναντίον του, ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ κι αυτοί. Αλλά κατι μου λέει πως δεν θα το κάνουν. Θα προτιμήσουν να το παίζουν τζάμπα μάγκες με τη βοήθεια του κράτους και της "δικαιοσύνης".
την αστυνομία πάντα την χρησιμοποιούσαν(οι κυβερνήσεις) ως τοίχος για να τρώει τα χτυπήματα και να μην φτάνουν σε αυτούς...για να τους κτυπάει ο κόσμος και μετά να νιώθει ανακούφιση να νομίζει ότι κτυπούσε την εξουσία..μια ψευδαίσθηση και μόνο ..μια ευχαρίστηση για να τον κάνει την επόμενη μέρα να επαναπαυτεί.
Ο δε αστυνομικός δεν παύει να είναι ένας εργαζόμενος (σίγουρα επί χρόνια κακός αμειβόμενος,χωρίς ωράρια κτλ)ο οποίος όπως όλοι οι εργαζόμενοι πάρα πολύ δύσκολα θα γυρίσει να δαγκώσει το χέρι που τον ταΐζει.
Φυσικά υπάρχουν και οι κακοί του επαγγέλματος, όπως άλλωστε σε όλα τα επαγγέλματα.
Ας πάμε λοιπόν στο πρόβλημα..
Το πρόβλημα δυστυχώς εντοπίζεται σε όλη την κοινωνία...δεν συμφωνώ στο μαζί τα φάγαμε....αλλά είμαι βέβαιος ότι θα συμφωνήσετε ότι και μεις συμβάλαμε στο να έρθει η χώρα σε αυτή την κατάσταση,άλλοι πολύ και άλλοι λίγο ...ίσως και κάποιοι καθόλου(είναι ελάχιστοι), δυστυχώς όμως η δημοκρατία δεν κρίνει αν οι περισσότεροι αποφασίζουν σωστά...της αρκεί ποιοι είναι οι περισσότεροι και τι θέλουν....
ΤΕΛΙΚΆ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ; ΑΝ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ.... ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ...ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΏΝΤΕΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΥΣ (για όποιον και αν εργάζονται)...
Παράλληλα θα πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία.
ΔΥΣΚΟΛΟ αλλά όχι ακατόρθωτο.
την χώρα μας και τον λαό της την έχουν σημαδέψει-πληγώσει πολλές καταστάσεις του παρελθόντος και η νοοτροπία μας σημαδεύτηκε από αυτές.Κάποιοι μάλιστα αυτές τις πληγές τις πήραν και πατώντας σε αυτές άνοιξαν μεγαλύτερες.
θα αναφέρω μερικά μόνο απλά αλλά χαρακτηριστικά παραδείγματα...
α)ενώ γνωρίζαμε οτι ο γείτονας έπαιρνε αναπηρική σύνταξη (ενώ δεν ήταν ανάπηρος) δεν το λέγαμε...δεν το καταγγείλαμε γιατί θα ήμασταν ρουφιάνοι..στη συνέχεια μάλιστα προσπαθήσαμε να την πάρουμε και εμείς (γιατί οι άλλοι είναι πιο έξυπνοι;)
β)διαρκώς έχουμε πρόβλημα με την ατομική μας ελευθερία; θέλοντας να είμαστε ελεύθεροι για τα πάντα γιατί έχουμε δημοκρατία...μόλις κάποιος έλεγε το αντίθετο με σκοπό όχι να περιορίσει την ελευθερία του ατόμου αλλά να προστατέψει τους υπόλοιπους από την ελευθερία του κάθε ατόμου είναι χουντικός δεν του αρέσει η δημοκρατία... μα συγνώμη ,η ελευθερία ενός ατόμου δεν πρέπει να σταματάει εκεί που ξεκινάει η ελευθέρια του άλλου... εκεί λοιπόν πάτησαν κάποιοι και πλέον έχουμε αναρχία....(έτσι δεν λέγετε όταν ο καθένας κάνει ότι θέλει;)
Δεν θα αναφέρω άλλα παραδείγματα και μάλιστα
θα κλείσω εδώ γιατί είναι ήδη μακροσκελή η ανάρτηση μου...
είναι εύκολο πάντως το να ρίχνουμε τις ευθύνες στους άλλους ..το δύσκολο είναι να συνειδητοποιήσουμε τι έχει γίνει, πού έχουμε φταίξει εμείς , τι πρέπει να κάνουμε, ώστε και ωφελημένοι να βγούμε και να πληρώσουν αυτοί που έσφαλαν....και αυτοί σίγουρα δεν είναι οι εργαζόμενοι (ακόμα και αν είναι αστυνομικοί) που προσπαθούν να εξασφαλίσουν το ένα πιάτο φαΐ για την οικογένεια τους.
Ξεφτιλες!