Δημοσιεύουμε κείμενο, που λάβαμε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του bloko.gr: Η οικονομική κρίση στη χώρα μας έπληξε σε μεγάλο βαθμό την
ελληνική οικογένεια που έρχεται πλέον αντιμέτωπη με
ένα εξίσου σοβαρό πρόβλημα που θα την επηρεάσει μακροπρόθεσμα: την υπογεννητικότητα. Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί με τις γεννήσεις να μειώνονται δραστικά σε ετήσια βάση, υπάρχουν οι τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες αστυνομικών όπου όλοι οι αστυνομικοί εκτός από την άσκηση του καθήκοντος με υπευθυνότητα, επιστρέφοντας στο σπίτι έχουν να ανταπεξέλθουν και στις αυξημένες ανάγκες της οικογένειας τους. Ενώ όμως το κράτος προστατεύει την οικογένεια στο Σύνταγμά του και διάφορα Π.Δ. διευκολύνουν τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες στις μεταθέσεις τους και όπου υπάρχουν στρεβλώσεις πλήθος δικαστικών αποφάσεων τους δικαιώνει, δυστυχώς το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ δείχνει να αδιαφορεί και να επιτρέπει το συμβούλιο μεταθέσεων να εφαρμόζει το νόμο κατά το δοκούν.
ένα εξίσου σοβαρό πρόβλημα που θα την επηρεάσει μακροπρόθεσμα: την υπογεννητικότητα. Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί με τις γεννήσεις να μειώνονται δραστικά σε ετήσια βάση, υπάρχουν οι τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες αστυνομικών όπου όλοι οι αστυνομικοί εκτός από την άσκηση του καθήκοντος με υπευθυνότητα, επιστρέφοντας στο σπίτι έχουν να ανταπεξέλθουν και στις αυξημένες ανάγκες της οικογένειας τους. Ενώ όμως το κράτος προστατεύει την οικογένεια στο Σύνταγμά του και διάφορα Π.Δ. διευκολύνουν τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες στις μεταθέσεις τους και όπου υπάρχουν στρεβλώσεις πλήθος δικαστικών αποφάσεων τους δικαιώνει, δυστυχώς το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ δείχνει να αδιαφορεί και να επιτρέπει το συμβούλιο μεταθέσεων να εφαρμόζει το νόμο κατά το δοκούν.
Την 1 Αυγούστου 2016 με την Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ.
100/2003 όλοι εμείς που ανήκουμε στις ειδικές κατηγορίες αστυνομικών-τρίτεκνοι πιστέψαμε
ότι θα διορθωθούν τα κακώς κείμενα που προϋπήρχαν και επέτρεπαν σε ορισμένους
να εκμεταλλεύονται τις διατάξεις του νόμου και χωρίς να έχουν πραγματικό δικαίωμα
να πετυχαίνουν την μετάθεση τους σε νομούς που είχαν ήδη πλήρη κάλυψη θέσεων όπως
για παράδειγμα εμφανίζοντας εικονικούς γάμους κλπ.
Και αφού διορθώθηκαν τα παραπάνω ,η συντριπτική πλειοψηφία
των πολυτέκνων και τριτεκνων αστυνομικών προσπάθησαν να πάρουν νόμιμη και δικαιούμενη
μετάθεση κάνοντας χρήση της παραγράφου 8 του άρθρου 12 του Π.Δ 100/2003 το
οποίο δίνει την δυνατότητα στις παρακάτω κατηγορίες α)πολύτεκνοι, β) έχοντες μέλος της ιδίας οικογένειας με
αναπηρία 67% τουλάχιστον ή με αναπηρία Α.ΜΕ.Α., γ) έχοντες τρία (3) τέκνα ακόμα και όταν
δεν έχουν προκηρυχθεί κενές, προς κάλυψη, θέσεις του βαθμού τους, να μετατεθούν
στις Διευθύνσεις που επιθυμούν.
Και εδώ ξεκινάνε τα παράδοξα
στην πρώτη εφαρμογή του Π.Δ 75/2016 από το Συμβούλιο μεταθέσεων
Κατωτέρου Προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ.:
α)Πώς γίνεται τον Ιούνιο του 2017 να ικανοποιεί τα αιτήματα
όλων από την κατηγορία α) και β) του παραπάνω άρθρου και κανένα αίτημα τριτέκνου
(κατηγορία –γ-) ενώ ανήκουν όλοι στο ίδιο άρθρο;
β)Πως γίνεται να κάνει δεκτό για Κοζάνη αίτημα πολύτεκνου
και να αρνείται την μετάθεση στο μοναδικό τρίτεκνο για τον ίδιο νομό, ενώ ο
νομός παρουσιάζει πλεόνασμα της οργανικής του;
γ)Πώς γίνεται τον Αύγουστο του 2017 κατά την εξέταση των
αιτήσεων θεραπείας να ικανοποιεί πέντε (5) τρίτεκνους από το σύνολο των 38 που υπέβαλαν
αιτήματα ενώ, προηγούμενος, τον Ιούνιο κατά την έκδοση της πρώτης απορριπτική απόφασης να έχουν απορριφθεί όλοι με το ίδιο σκεπτικό;
δ)Πως γίνεται ενώ στο σκεπτικό της απόρριψης του Ιουνίου του
2017 να επικαλείται αυξημένες υπηρεσιακές ανάγκες των Διευθύνσεων Αττικής και
Θεσσαλονίκης τον Αύγουστο να κάνει δεκτές αιτήσεις θεραπείας ορισμένων
τριτέκνων που υπηρετούν στις ποιό άνω διευθύνσεις ενώ για τους υπόλοιπους να
εμμένει στο ίδιο σκεπτικό.
ε)Πως γίνεται στα τέλη Αυγούστου να απορρίπτει τρίτεκνους
για τις Διευθύνσεις Αχαΐας και Λάρισας και μετά από ένα (1) μήνα να ανοίγει
έκτακτες θέσεις (έκτακτες μεταθέσεις που υλοποιούνται το Νοέμβριο) για αυτούς τους νομούς αναγνωρίζοντας ότι υπήρχαν
υπηρεσιακές ανάγκες όταν υποτίθεται δεν είχαν κενές θέσεις για τους τρίτεκνους
και με αυτό το σκεπτικό απαντούσε σε δημόσιο έγγραφο;
στ)Πως γίνεται ειδικά για τον νομό Σερρών που εμφανίζει δύο
(2) θέσεις κενές να μην ικανοποιεί κανένα αίτημα τριτέκνου από τα τρία (3) που
υπήρχαν;
Κάποιοι αναγκαστήκαμε να κινηθούμε νομικά (νομικές διαδικασίες
αρκετά χρονοβόρες) ενώ παράλληλα περιμέναμε τις μεταθέσεις για το 2018
ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο.
Το συμβούλιο μεταθέσεων
στις αρχές Ιουνίου του 2018 αποφάσισε να δείξει για άλλη μία φόρα την
διαφορετική του αντιμετώπιση μεταξύ του προσωπικού του. Αποφάσισε να απορρίψει
τα αιτήματα μεταθέσεων στο μεγαλύτερο ποσοστό των πολύτεκνων (για πρώτη φόρα)
και τριτέκνων με το σκεπτικό ότι δεν έχει κενές οργανικές θέσεις στους τόπους
που επιθυμούν μετάθεση.
α) Πώς γίνεται ενώ για την Δ.Α. Ημαθίας προκηρύχθηκε μια
κενή θέση για τις τακτικές μεταθέσεις, να ικανοποιήθηκαν για την ως άνω
διεύθυνση επιπλέον τρία (3) αιτήματα τριτέκνων;
β) Πώς γίνεται για την Δ.Α. Δράμας ενώ προκηρύχθηκαν τρεις
(3) κενές θέσεις, ικανοποιήθηκαν για την
εν λόγω διεύθυνση αιτήματα επιπλέον τεσσάρων (4) τριτέκνων όπου και
μετατίθενται;
Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν την θέση μας ότι η ύπαρξη κενών
οργανικών θέσεων δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη όπως έγινε και στους ανωτέρους
νομούς.
γ)Πώς γίνεται για τον νομό Σερρών ενώ έχουν προκηρυχθεί
τέσσερεις (4) οργανικές θέσεις να μην ικανοποιεί κανένα αίτημα τριτέκνου ενώ
είχε κενές οργανικές θέσεις;
δ)Πως γίνεται να μην ανοίγει θέσεις το Φεβρουάριο του
2018 στις τακτικές μεταθέσεις σε
συγκεκριμένους νομούς απαντώντας ότι είναι υπερπλήρεις οι οργανικές και τον
Μάρτιο να ανοίγει θέσεις για Ειδικούς Φρουρούς στους ίδιους Νομούς;
Εφόσον έχουν ικανοποιηθεί (καλώς βεβαίως) μεμονωμένα και
επιλεκτικά για κάποιους νομούς αιτήματα πολύτεκνων ή τρίτεκνων αστυνομικών για
Διευθύνσεις που θεωρούνται υπερκαλυμμένες ή έστω οριακά καλυμμένες οι οργανικές
θέσεις, καταρρίπτεται η απάντηση του Αρχηγείου ΕΛ.ΑΣ. οτι οι αστυνομικοί
μετατίθενται μονο σε Διευθύνσεις όπου οι οργανικές θέσεις είναι κενές.
Κύριε Αρχηγε, είναι ολοφάνερο πλέον ότι το πρόβλημα μετά την
αλλαγή του Π.Δ. όπου οι μεταθέσεις των τρίτεκνων και πολύτεκνων αστυνομικών
είναι κατοχυρωμένες, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις κατά τις τακτικές, είναι ότι αντί να τις
επικυρώσει το Συμβούλιο μεταθέσεων, λαμβάνει
αντικρουόμενες αποφάσεις όπως αναφέρονται πιο πάνω, με άνιση μεταχείριση και
αντιφάσεις στο σκεπτικό απόρριψης σε όμοια αιτήματα αστυνομικών ακόμα και
μεταξύ αυτων των κοινωνικά ευαίσθητων ομάδων.
Ένα χρόνο πριν, μετά την συνεδρίαση του Συμβουλίου
Μεταθέσεων η ΠΟΑΣΥ με την 301/5/86 ανακοίνωση της δήλωνε την διαμαρτυρία της
και την αμέριστη συμπαράσταση της για την απόρριψη των δίκαιων αιτημάτων μας με
σχετική πλειοψηφία (3-2) μειοψηφούντων των συνδικαλιστικών εκπροσώπων και έθετε
το νομικό της επιτελείο στη διάθεση των αδικημένων τριτέκνων. Στο φετινό
Συμβούλιο όμως είχαμε αρνητική ομόφωνη ψήφο (5-0) στην πλειοψηφία των αιτημάτων
των τρίτεκνων και πολύτεκνων αστυνομικών ικανοποιώντας ελάχιστα αιτήματα και
υπερψηφίζοντας μόνο σε αυτά οι
συνδικαλιστές εκπρόσωποι. Συνάδερφοι συνδικαλιστές ξέρουμε ότι είμαστε λίγοι σε
αριθμούς-ψήφους για εσάς αλλά αυτό επ΄ ουδενί σας επιτρέπει να μας ξεχωρίζετε
και να μην υποστηρίζετε τα δίκια αιτήματα μας .Σας θέλουμε δίπλα μάς αλλά με
ειλικρινή σχέση δίνοντας λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα που εμείς δεν
δημιουργήσαμε.
Κύριε Αρχηγέ πιστεύουμε ότι τα παραπάνω έγιναν εν
αγνοία σας αφού δεν ήσασταν στο τιμόνι της ηγεσίας σε όλα τα προηγούμενα
συμβούλια και είμαστε βέβαιοι πως έχετε όλη την καλή διάθεση να διορθώσετε τα
κακώς κείμενα δίνοντας λύση στο πρόβλημα μας.
Ομάδα τριτέκνων-πολυτέκνων
αστυνομικών
_
0 Σχόλια