Το bloko.gr έλαβε και δημοσιεύει επώνυμη καταγγελία την οποία υπογράφει δικηγόρος και αντιστράτηγος ε.α. της ΕΛΑΣ, στο επιμύθιο της οποίας σημειώνει τα εξής: "σας διαβιβάζω το καταγγελόμενο στις αρμόδιες υπηρεσίες. Δεν άνοιξε ρουθούνι και ο χορός της διαφθοράς καλά κρατεί. Δύο μέτρα και δύο σταθμά τα αντανακλαστικά της ελας. Ο συνδικαλιστής ταξίαρχος για τον ίδιο λόγο πήγε σπίτι του στις πρόσφατες κρίσεις. Άλλες οι σκοπιμότητες βλέπετε".
Ως οφείλαμε, καθώς θ' αναζητήσουμε την επίσημη αντίδραση, παραλείπουμε το ονοματεπώνυμο του αξιωματικού που φέρεται να συμπεριφέρεται με τον τρόπο που περιγράφεται, καθώς επίσης την υπηρεσία όπως και την πόλη στην οποία υπηρετεί.
Παρατίθεται το περιεχόμενο της καταγγελίας.
Καταγγέλλεται ότι ο αξιωματικός ...... , ο οποίος δεν έχει προσληφθεί (γίνεται αναφορά ονόματος) στο Δημόσιο με το αδιάβλητο και αξιοκρατικό σύστημα των Πανελληνίων Εξετάσεων, αλλά η θεά τύχη του εξασφάλισε ένα κομμάτι ψωμί, ανάμεσα σε άλλα προβλήματα και αντικοινωνικότητα που προκαλεί τόσο στον κοινωνικό του περίγυρο, αλλά και στο ευρύτερο οικογενειακό του περιβάλλον αμαυρώνοντας το κύρος και την εικόνα του σώματος της Ελληνικής Αστυνομίας που μας προστατεύει και προκαλώντας δυσμενή σχόλια και προβλήματα στη γειτονιά του, με την συμπεριφορά του, τα οποία για ευνόητους λόγους δεν καταγγέλλονται, κάνει και τα εξής ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ, σε βάρος του δημόσιου προϋπολογισμού και κατ΄ επέκταση του ελληνικού λαού:
Κατέχει πολιτικό, κρατικό περιπολικό αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποιεί αποκλειστικά ως Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο για προσωπική του χρήση, ως ταξί, χωρίς να έχει νόμιμο δικαίωμα και ενώ γνωρίζει ότι δεν έχει δικαίωμα. Το περιπολικό αυτό το παρκάρει πολλές φορές και στη γειτονιά του και έχει
διατάξει τους αστυνομικούς του αστυνομικού τμήματος της γειτονιάς να το προσέχουν από κλοπή. Πολλές φορές το παρκάρει σε υπηρεσιακό πάρκιγκ του τοπικού τμήματος. Επίσης χρησιμοποιεί δύο χαμηλόβαθμους αστυνομικούς για οδηγούς του, όταν βαριέται να οδηγάει. Επειδή ακριβώς δεν έχει το δικαίωμα, λόγω της θέσης του, η υπηρεσία των οδηγών βαφτίζεται στο φύλλο διάταξης της υπηρεσίας ως «οδηγοί ετοιμότητας» και όχι ως «οδηγοί διευθυντή», όπως κανονικά θα έπρεπε να αναγράφεται, αν ο ..... (γίνεται αναφορά ονόματος) ήταν νόμιμος και είχε δικαίωμα να απασχολεί περιπολικό και οδηγούς. Αυτό γίνεται για να καλύπτεται η παρανομία.
Σε ένα πρόχειρο υπολογισμό οι μισθοί των δυο αστυνομικών που δεν προσφέρουν αστυνομικό έργο αλλά τους χρησιμοποιεί ο τυχαίος ..... (γίνεται αναφορά ονόματος) σαν ορντινάτζες, κοστίζουν περίπου 36.000 Ευρώ ετησίως. Σε αυτά προστίθενται και τα αναλογικά έξοδα ενός Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου που επιβαρύνουν την ελληνική οικογένεια (σέρβις, βλάβες, τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, ασφάλειες κ.α.), που κοστίζουν περίπου 2.000 ευρώ. Δηλαδή ο .... (γίνεται αναφορά ονόματος) κοστίζει το χρόνο,
38.000 ευρώ έξτρα από το μισθό του, στους φορολογούμενους, χωρίς επαναλαμβάνεται να έχει το δικαίωμα και ενώ γνωρίζει ότι δεν έχει το δικαίωμα.
Ο .... (γίνεται αναφορά ονόματος) υπηρετεί σαν βοηθός βοηθού στο ολιγομελές επιτελείο της
Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης .... και ασκεί αποκλειστικά «εποπτεία» γραμματειακής υποστήριξης και δεν δικαιολογεί ούτε εκ της θέσης του ούτε από την φύση των καθηκόντων που του ανατέθηκαν, κίνηση με όχημα.
Τα χιλιάδες χιλιόμετρα που διανύει το περιπολικό που χρησιμοποιεί αδικαιολόγητα και παράνομα ο ......., αποδεικνύονται από τα δελτία οχημάτων, από τα συνεργεία της αστυνομίας και από τις καταστάσεις του πρατηρίου καυσίμων ΕΛΑΣ.
Όλα αυτά εκτός από ανήθικα και ανεπίτρεπτα για έναν ανώτερο αξιωματικό μεγάλης ηλικίας και με πολλά χρόνια υπηρεσίας όπως ο (γίνεται αναφορά ονόματος) , αποτελούν την πεμπτουσία της αντικειμενικής και υποκειμενικής υπόστασης των εγκλημάτων κακουργηματικής απιστίας και της παράβασης καθήκοντος καθώς εν πλήρει γνώση του και χωρίς δικαίωμα χρησιμοποιεί το περιπολικό ως Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο αλλά και οδηγούς, διασπαθίζωντας δημόσιο χρήμα.
Καταγγέλλεται ότι σύμφωνα με διαταγή του 2009 του αρχηγείου της ελληνικής αστυνομίας, δικαίωμα να χρησιμοποιούν υπηρεσιακά οχήματα για τη μεταφορά τους και μόνο δόθηκε στους ανώτατους αξιωματικούς (ταξίαρχους, υποστράτηγους, αντιστράτηγους) και κατ΄ εξαίρεση σε όσους έχουν τον βαθμό του αστυνομικού διευθυντή εφόσον διοικούν αστυνομικές υπηρεσίες επιπέδου διεύθυνσης. Όλοι οι φέροντες τον βαθμό αστυνομικού διευθυντή είναι περίπου 250 αστυνομικοί, ενώ οι υπηρεσίες επιπέδου διεύθυνσης πανελλαδικά, δεν ξεπερνούν τις 100 και πολλές από αυτές, διοικούνται από ταξίαρχο και όχι αστυνομικό διευθυντή.
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑ :
Σύμφωνα με την ΚΥΑ με αριθμό 129/2534/2010 (ΦΕΚ 108/Β/4-2-2010), στο άρθρο 3 αναφέρεται ξεκάθαρα και διασαφηνισμένα ότι μόνο ανώτατοι αξιωματικοί των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, δηλαδή όσοι έχουν των βαθμό Στρατηγών – υποστρατήγων – αντιστρατήγων και εν μέρει Ταξίαρχοι, έχουν δικαίωμα να μεταφέρονται με υπηρεσιακά οχήματα και πάντοτε χωρίς
αποκλειστική χρήση, αντίθετα με τα όσα κάνει ο αστυνομικός διευθυντής .... (γίνεται αναφορά ονόματος). Για την παραπάνω διαταγή και ΚΥΑ έχουν λάβει γνώσει ενυπογράφως όλοι οι αξιωματικοί της αστυνομίας. Αυτά συμβαίνουν σε μια εποχή που οι αστυνομικοί που μας υπερασπίζονται και
είναι κάθε μέρα δίπλα στον πολίτη, δεν έχουν περιπολικά και εξοπλισμό για
να κάνουν το καθήκον τους και φυσικά πηγαινοέρχονται στις δουλειές τους με
τα δικά τους έξοδα.
Σύμφωνα με την ΚΥΑ με αριθμό 129/2534/2010 (ΦΕΚ 108/Β/4-2-2010), στο άρθρο 3 αναφέρεται ξεκάθαρα και διασαφηνισμένα ότι μόνο ανώτατοι αξιωματικοί των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, δηλαδή όσοι έχουν των βαθμό Στρατηγών – υποστρατήγων – αντιστρατήγων και εν μέρει Ταξίαρχοι, έχουν δικαίωμα να μεταφέρονται με υπηρεσιακά οχήματα και πάντοτε χωρίς
αποκλειστική χρήση, αντίθετα με τα όσα κάνει ο αστυνομικός διευθυντής .... (γίνεται αναφορά ονόματος). Για την παραπάνω διαταγή και ΚΥΑ έχουν λάβει γνώσει ενυπογράφως όλοι οι αξιωματικοί της αστυνομίας. Αυτά συμβαίνουν σε μια εποχή που οι αστυνομικοί που μας υπερασπίζονται και
είναι κάθε μέρα δίπλα στον πολίτη, δεν έχουν περιπολικά και εξοπλισμό για
να κάνουν το καθήκον τους και φυσικά πηγαινοέρχονται στις δουλειές τους με
τα δικά τους έξοδα.
Αντίθετα ο ... (γίνεται αναφορά ονόματος) δεν έχει ούτε ένα έτος πραγματικής, μάχιμης υπηρεσίας αφού υπηρετούσε για δεκαετίες σε παροπλισμένο, βισματικό τμήμα της Σήμανσης της ...., χωρίς να γνωρίζει καν το αντικείμενο στο οποίο υπηρετούσε σαν προϊστάμενος και φυσικά δεν έχει ουδέποτε έρθει σε επαφή με τα προβλήματα των πολιτών και δεν έχει αντιμετωπίσει κακοποιούς, τους οποίους βλέπει μόνο από την τηλεόραση που παρακολουθεί κάθε μέρα στο γραφείο το οποίο καταλαμβάνει, χωρίς να έχει αντικείμενο. Ο (γίνεται αναφορά ονόματος) δεν έχει διοικήσει ποτέ πάνω από τρία άτομα και δεν έχει αναλάβει ούτε μία φορά αστυνομική επιχειρησιακή και προανακριτική ευθύνη, ούτε έχει παρασταθεί ως μάρτυρας αστυνομικός σε δίκη, όπως αρμόζει σε έναν τίμιο αξιωματικό.
Τώρα τρώει τον χρόνο του, σαν βοηθός βοηθού στο επιτελείο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης της .... άνευ σκοπού και χρησιμότητας, όπως άλλωστε τα κατάφερνε πάντα, δεν βγαίνει ποτέ εκτός του αστυνομικού μεγάρου για να εκτελέσει υπηρεσία, ούτε φυσικά και εν όψει των μέτρων για κόβιντ, ενώ η πολύπαθη διεύθυνση αστυνομίας ......, δεν έχει διευθυντές και είναι υποστελεχωμένη στους προβλεπόμενους ανώτερους αξιωματικούς.
5 Σχόλια
Στρατηγέ ε.α. γιατί τα καταγγέλεις τώρα ??? όταν ήσουν ε.ε. δεν ήξερες ότι όλοι σχεδόν οι διοικητές κινούνται από και προς την εργασία τους με υπηρεσιακά οχήματα ???
Χιλιάδες αξιωματικοί δεν προσελήφθησαν με το σύστημα των Πανελληνίων, επειδή ίσχυε άλλο σύστημα.
"δεν έχει ούτε ένα έτος πραγματικής, μάχιμης υπηρεσίας", Ξέρει ο καταγγέλων όλη τη διαδρομή του καταγγελόμενο;
Κατινιές με προσωπική εμπάθεια βλέπω συνάδελφοι, που δεν τιμούν τον καταγγέλοντα. Ας έλεγε καλύτερα "μου φαγε τη θέση και δεν τον χωνεύω", θα ΄ταν πιο έντιμο. Εκτός αν του ΄φαγε τίποτε άλλο...